Çok üzgünüm siz olsanız ne yaparsınız?

Eşim bana erkek kardeşimi senden çok seviyorum dedi. Hukuken resmî aile olabiliriz ama senden çok seviyorum dedi. Birkaç gün geçti üstünden Sonrasında ne bi özür diledi ne de bi mahcubiyet oldu. Bu durum beni çok etkiledi. Tartışma anında söyledi ama insan düşünmediği bi şeyi asla söylemez. Siz olsanız ne yaparsınız

Çok üzgünüm siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla