Kasaba kasaba dolaşıp insanların hayatına giriyorum ve sonra nektup bırakarak çıkıyorum sizce nasılım?

Benim hikayem de böyle... kasaba kasaba dolaşıp kiminin en iyi arkadaşı kiminin sevgilisi oluyorum... ve bir sabah mektup bırakıp gidiyorum başka bir kasabaya yol almaya mektupta geçirdiğimiz her şey için teşekkür ben yeni bir kasabaya gidiyorum kendine iyi bak diyorum...

Kasaba kasaba dolaşıp insanların hayatına giriyorum ve sonra nektup bırakarak çıkıyorum sizce nasılım?
Güncellemeler
1 yıl
trtrrt
Güncellemeler
1 yıl
Yazın
Kasaba kasaba dolaşıp insanların hayatına giriyorum ve sonra nektup bırakarak çıkıyorum sizce nasılım?
Cevapla