Güncellemeler
1 yıl
trtrrt
Güncellemeler
1 yıl
Yazın
Benim hikayem de böyle... kasaba kasaba dolaşıp kiminin en iyi arkadaşı kiminin sevgilisi oluyorum... ve bir sabah mektup bırakıp gidiyorum başka bir kasabaya yol almaya mektupta geçirdiğimiz her şey için teşekkür ben yeni bir kasabaya gidiyorum kendine iyi bak diyorum...

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
doğru yapıyorsun evet
Sende olmasan kim cevap yazacak
Garip bir insansın
Neden garip olsun... ben bir yazarım
Neden garip söyle
konuş bakalım
Yurt dışındamı ysşıyosun
Hayır neden sordun
Kasaba demişsin de
He öyle deriz şu an başka kasabaya doğru gidiyorum kulaklıkla ask the mountains dinliyorum yeni bir hayata başlamak için
Videosunu atsaydın bari shsh
neyin
Şarkının
dur atayım
https://www.youtube.com/watch?v=70xFeDxozRk