İnsanlar neden ünvana ve mesleğe göre yargılıyor?

Birkaç günlüğüne izne ailemin yanına geldim. Ben de genelde mesleğimi söylemeyi tercih etmediğim için iş arıyorum vs dedim çalışanlarla muhabbet ederken. Onlar da bana "çocuk", "... cim" gibi hitaplar kullandılar zaman zaman ve evet yaşça büyük de olabilirler ama 30 yaşında adamım. Gözlerinde işsiz güçsüz bir serseriydim muhtemelen. Mesleğimi ve rütbemi öğrenince hepsine bir ciddiyet geldi. Ben bu insanların dilindeki ve gönlündeki yalanlardan gerçekten sıkıldım.

İnsanlar neden ünvana ve mesleğe göre yargılıyor?
Cevapla