Savcı tanık olarak ifademi aldı fakat bir detay söylemeyi unuttum bir sorun olur mu?

Sadece beni değil arkadaşlarımida tanık olarak ifade aldı, biri ölmüştü o yüzden dolayı. Fakat ben bir detay söylemeyi unuttum herhangi bir sorun olur mu?
Savcı tanık olarak ifademi aldı fakat bir detay söylemeyi unuttum bir sorun olur mu?
Cevapla