Gıda dedektifinin yaptığı incelemeler sonucu Ülker çilekli magnolia’nin içinde çilek kullanılmadığı. İçerinde koruyucu maddeler, çilek aroması, çilek kokusu ve renklendirici kullandığı tespit edilmiştir!

Gıda dedektifinin yaptığı incelemeler sonucu Ülker çilekli magnolia’nin içinde çilek kullanılmadığı. İçerinde koruyucu maddeler, çilek aroması, çilek kokusu ve renklendirici kullandığı tespit edilmiştir!

Cooook şaşırdım 😅 hemde turkiyede yok inanmam 😂
Coook şaşırdım 😒
Cevap
8Cevap
yok zaten aroma sadece
dusunuyorum da zaten paketli bir urunun icine taze cilek konulamazdi ya. dondurulmus cilek buzlukta satiliyor demek ki acıkta durunca bozuluyor, çikolatayı da buzluga koyamayacaklarina gore? belki kurutulmus cilek kullanilabilirdi
Allahindan bulsunlar 🤦 kaç kere hayatımı kurtardı şimdi birde içinde çilek yokmus muhabeti çıkarsa ne ile vahşi aslanları sakinleştiricez🤦
Zaten hindistan cevizli çikolatada hindistan cevizi yoktu
İnsanlara güvenimizi bi günde kaybetmedik
ülkede hiç bir şey doğru çalışmıyor , devlet bunlara dişini göstermiyor , illa çikolata değil , hiç bir şeyin denetimi yok , yazık.
Ben ülkerin hiçbir ürününü almıyorum
vergi ödemeyen ülkeri alan mı var hala
keşke sadece bu ürün böyle olsaydı
Yıkıldım 😃
Şaşırmadım
Zaten yemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?