Ben dediği sapıkla konuşmuyorum iletişimi sırfırladım. Dediği gibi sapık evet ama peki neden bugün kendisi yanına içten bi şekilde gidip "ooo naber gel biraz dedikodu yapalım senle" deyip hemen onun yanına uçtu oturdu. Ve molası bitene kadar sohbet ettiler
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sen bence ikisindende uzak dur bunlardan ancak zarar gelir
Bu bana bundan uzak dur diyen abiyi dinlememin nedeni sevdiğim biri olması. Gözümün önünde resmen bana nispet gibi gel biraz dedikodu yapalım deyip onun yanına oturdu o kadar içten söylediki sanki adamı çok özlemiş gibi
kendisi de sapık zaten o yüzden :)
Nerden biliyosun. Bana niye böyle davrandı durduk yere. 3 gün gelmedi işe sabahtan beri onu görüp halini hatrını sormak için can atıyordum bi kez seslendi bana elini yıkarken önü dönüktü ama yüzüme bakmıyordu bende soramadım öyle durumda. Bana baksaydı soracaktım. Sabahtan beri göreyim diye bekledim onu ama o gitti bu hareketi yaptı en sonki molada bende vazgeçtim sormadım üzüldüm bayağı hala da üzgünüm kırgınım
sapık sapığı bilir de ondan
Nerden bilir. Beni fabrikadaki herkesten uzaklaştırdı o sapık şu sapık deyip şimdi yapayalnızım tek başıma bıraktı şimdi kendiisi niye onlarla muhattap oluyor? Bana "onlar senin arkandan konuştu belin gözüküyor diye giydiğin kıyafet hakkında konuştular dikkat et" dedi bana şimdi benim arkamdan konuşanlarla muhabbet etmeye gitti. O kadar kırgınımki anlatamam
tek ona muhtaç kal..
onun dışında kimseyle olma diye
bide evli
neden dinledin ki.
Sevdiğim bi abiydi. Bi de duygusal açıdan çok kötüydüm o dönem. O da korumacı yaklaşınca iyi geldi bende dinledim onu güven verdi. O kadar kırgınımki şu an böyle kalakaldım yaptığı hareket yüzünden. Nasıl bi yol izlicem şimdi onu bilmiyorum
en büyük hata
artık isteyen insanla sohbet edebilirsin
kafana göre takıl
kimse kimseyi iş yerinde korumaz vardır bir çıkarı sende
Ne çıkarı olacak ki benden farklı katlarda çalışıyoruz. O abi 35 yaşında falan sanırım 2 çocuklu ben 20ye yeni girdim.
Bana bazen milletim yanında "bitane o fabrikanın en temiz kızıı" diyor
ah ah
bu erkekler:)
siz çok safsınız ama genç hanım
Amacı ne bana açıklayabilir misiniz. Saf olduğumu herkes söyler o abi de çok söyler
ama seni yalnızlaştırmak
sonra da korumacı roluyle işte sapıklık felan:)
O kadar üzüntüdeyimki şu an
maalesef gerçek bu
Beni yalnızlaştırınca eline ne geçti.
Ben elimi sallasam 50 kişiyle de tekrardan muhabbet ederim
ona muhtaç oluyorsun
öyle yapmalısın bence de
Ama dedikleri kişiler de gerçekten sapık. Hani onlar benim yanıma gelip hal hatır sorunca o kadar panik ve stres oluyorumki o abi beni görecek yanlış anlıcak diye çünkü bi bakışı var ruhuna kadar bakıyo adam resmen
yahu
sapık olmayanla iletişim kur
o fabrika da kimse yokmu başka
Ya fabrikanın yarısını saydı diyorum sana yarısından fazlası. Fabrikanın ustasını bile saydı bana
ona göre sapık
peki gerçekten öyle mi
bilemiyoruz
Evet öyle emin oldum zamanında
olmayanlarla takıl sende
Ama üzerimde baskı kurması ve böyle yapması kötü. Madem sapık onlar madem benim arkamdan konuştu sinirlendin bi şey diyemedin madem niye onlarla birlikte yemek yiyip dipdibe oturup muhabbet ediyo çıldırıcam ben bugün bunu düşünmekten
Takma kafana ya
2 kişi var. Biri farklı katta diğeri farklı bölgede Olmayanlarla molalarım denk gelmiyo
olur umarım denk gelir toparlarsın
Ustabaşı ile bile aram sonsuza dek bozuldu var ya onun etksii ile. Arkandan konuştular kıyafetin hakkında böyle crop sweatleri burada giymeni tavsiye etmem dikkat et dedi beni dolduruşa getirdi
ama işte fabrika ortamı da giyim dikkat edilmeli.
bunu sen akıl etmen lazımdı
Alakası yok her tarz giyiniyo burdakiler etek giyen var. Cumartesi diye ben serbest güzel giyinmek istedim. Crop dediğin de sanki göbeği bağrına kadar açıkmış gibi abartı. Belim hizası çevresi gözüküyodu sadece Ufacık Çekiştirsem görünmez o derece.
Normal giyinince de iş kıyafetiyle pasaklı diyorlar. Güzel giyinince mi battı onlara
Ben inatçı biriyim aşırı hemde. Onlar laf attıkça ben daha da giyicem
sen bilirsin seçim senin
ama içinden geleni de yap kimsenin de lafına bakma
iyise iyidir kötüse kötü
siz tecrübe edin
Peki o abiye karşı nasıl davranmam gerek. Mesela onun morali bozukken ben onu durdurup merdiven merdiven koşturdum onunla birlikte peşinden öğrenene kadar. İşte ben böyle bi slğım
Resmi ol mesafeli ol tersle gitsin dümbeleği
Eski samimiyeti eriticem. Ben karakolluk olurken 4 ilçe 4 karakol gezip kan ağlarken beni diğer sevdiğşm abi umursadı. En çok o yanımda oldu her zor anımda sordu yazdı benim kadar üzüldü yardımcı oldu. Bu en çok sevdiğim dediğim kişinin yaptığına bak bi de
anladım..
sağlık olsun buda bi tecrübe
Slklık bende işte adama karşı çok vicdan duyuyorum. İçimde nedensiz sevgi var. Hani beni birinin koruması gerçekten iyi hissetiriyor diye belki kaybetmek istemedim ama bu bana zarar verme boyutunva baskı boyutunda farkettirmeden. Nası davranıcam bilmiyorum artık ama duvarlarla konuşmak istemiyorum artık iş yerinde eskiden ne güzel bahçede insanların yanına gülüşürdüm takılırdım. Şimdi merdivende oturuyorum tek başıma
Ben tek kala kala kafayı yiyorum boğuluyorum ağlıyorım her gün
mesafeli olursun biraz
ne çok uzak ne çok yakın
Çok doğru
kıskanmıştır...
Kıskanmasını geç. Madem bana böyle deyip kendisi neden bugün böyle yaptı gözümün önünde gel biraz dedikodu yapalımmm dedi sanki çok özlemiş gibi
Güvenimi kırdı
kendinden başka kimseye güvenme derim.
Peki şimdi nasıl bi yol izlemem gerek. Bu sevdiğim abi 3 gün gelmemişti işe. Bugün geldi işe ben hiç konuşamadım 1 kez seslendi ama yüzüme bakmadı elini yıkıyordu bende makineme gidiyodum o bana bakmayınca bende duraksama gereği duymadım. Yoksa hep aklımdaydı bi yakalasam karşılaşsam halini hatrını soracaktım o 1 kez seslenip daha bana bakmayınca beni görmezden gelince benim hevesim kaçtı vazgeçtim sormaktan. En son ki molada da bu hareketi yapınca tamamen vazgeçtim.
Yoksa içim içimi yiyordu sabahtan beri onu görmek için. Bi karşılaşayım halini hatrını soracaktım doktora gittiğini biliyordum randevusu olduğunu. O bana böyle davrandı durduk yere neden bilmiyorum peşinden koşup sormamı bekledi galiba
sanırım sen ilgi meraklısı bir kızsın , kendine dikkat et seni hemen kandırırlar. sonra çok pişman olursun iş işten geçmiş olur...
Ben ilgi meraklısı değilim bence o abi ilgi meraklısı benim onun peşinden koşup halini hatırını sormamı bekledi benden bence çünkü daha önce morali bozukken peşinden koştım resmen öğrenene kadar. Şimdi aynı şeyi yapmayınca bana nispet yapar gibi bana uzak dur dediği seni onlardan koruyorum iyiliğin için dediği kişilerle muhattap oldu sohbet etti. Benim zoruma giden benim yanıma gelmemesi değil. Fabrikada bi sürü isim saydı bana bunlardan uzak dur dedi şimdi yapayalnızım 2_3 kişiden fazla takılamıyorum tek başıma kaldım resmen. Beni herkesten uzaklaştırdı şimdi niye böyle yapıyo o zoruma gidiyo
Ben yarın bi gün o uzak dur dediği kişilerle konuşmaya başlarken görse beni gelip yine sinirlenip uyaracak
Hangi şehirdesin?
Ne alaka
sadece merak...