Evli bi abi. Bana şu sapıkla (O da evli) konuşma diye ısrar edip üzerimde baskı kurup kendisi neden konuşuyor?

Ben dediği sapıkla konuşmuyorum iletişimi sırfırladım. Dediği gibi sapık evet ama peki neden bugün kendisi yanına içten bi şekilde gidip "ooo naber gel biraz dedikodu yapalım senle" deyip hemen onun yanına uçtu oturdu. Ve molası bitene kadar sohbet ettiler

Evli bi abi. Bana şu sapıkla (O da evli) konuşma diye ısrar edip üzerimde baskı kurup kendisi neden konuşuyor?
Cevapla