Onu için mi? Bunu yapardım... Bir kurşunun önüne çıkacaktım.

Onu için mi? Bunu yapardım... Bir kurşunun önüne çıkacaktım.

Onun için kendimden vaz geçerim
🥺
o diye birisi olmadı maalesef
Belki de olur inanırsanız olur
bazen bunu bizim için yapabilecek birileri olabilir ama biz bilmiyoruz.
Cevap
17Cevap
Çok şey yaptım yapmaya da devam ederdim ama o bunu hak etmiyormuş yol verdim gitti
Iyi yaptın
bu soruyu bana eskiden Sorsaydın herşeyi yapardım onun için derdim
ama şimdi önümde Can çekişese kılımı kıpırdatmam
🙁
aşk diye bir şey yok millet diziler filmlerden iki üç tane video izleyipte gerçek aşk var sanıyorlar sadece çıkar ilişkisi vardır gerçek aşk diye bir şey yok
Benim aşk gerçektir
herkesin kaderi farklı 2 senelik ilişkinde dün ki çocuğa seni deşiğince hayat herkese adil olmuyor
Haklısın
öyle evet
Sevgimi hak edecek biriyse her türlü fedakarlığı gösteririm. Diğer türlü ilgisiz, saygısız biriyle onu çabama değer görmem.
Onun icin canimi bile verebilirdim lakin , artik kılımı bile kipirdatmam
Değmeyecek insan için harcamam tek kurşun. Değiyorsa sevgiye, feda olsun bin kurşun.
Hak ediyosa canımızı verelim
Aferin sana bee 👏🏻👏🏻👏🏻
Eyw knk 🙏
Gidip bu şarkıyı dinlerim 😅
😂😂😂
😅😅
Bu kadar yapma çok fazla 😅
Çok bile 🤪
Tabi ki 😅
😅.
insan sevdiği için herşeyi yapmalı, bahsettiğin gibi kör bir kurşunun önüne bile atlayabilmeli
Aynen öyle
ya da ona benzer şey işte..
Evet
sevmek; karşında ki insanın mutluluğunu istemektir, gerekirse ''o'' mutlu olsun diye sana iyi gelen her şeyden vazgeçmek ve ona zaman ayırmaktır..
Çok güzel söyledin
ben her zaman güzel söylerim ama karşımda ki kördür, tıpkı namludan çıkan bir mermi gibi..
😅
güzel bağlarım, şairim çünkü :)
Güzel
ve en son mesajı ben atarım 😏🤦♂️😅
takılıyorum sana, Antalyalı mısın? :)
Hayır değilim
peki
onun için kendi hayallerimden vazgeçebilirdim
Elimden geleni yaparım
Kimse için kendimden ödün veremem
Kimse için kılımı kıpırdatmam artık.
Herkes için hakkettiğinden fazlası yapıldı
Sevdiğimin önüne geçerim kurşunu ben yerim. :D
beni kopyalama
Iyi tamam sorun değil 😅
Ne oldu kardeş çok mu sevindin 🙄
Ayyy tamam yaa sus
Elimden geleni yaptım, yaparım..
En fazla yemek yaparım ötesi beni yorar
Kolumu kaldırmam bu saatten sonra
valla bişey yapmadım ne yalan söyleyeyim
Bişe yapmam
O diye biri yok
🤣🤣🤣 abart
Sen mi evet abartiyosun
Çok dizi izlemeyin
Dizi izlemiyorum gerçek bu
ben bıçak yedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar