Bu söz, akraba, eş, dost ya da aile bile olabilir; hepsi için geçerli mi? •_• 


Nefret demeyelim ama bir yandan çok sevip korumak, saklamak istiyorum. Diğer yandan da karşıma kalıp neden diye binlerce soru sormak istiyorum. Yine başka bir zıtlık, beni yutan..
Nefret duygusunu hayatımdan çıkardığımdan beri kuş gibi hafifledim. 😂
Senin eline düşeni allah kurtarsın 😂😂
Yok nefret etmiyorum ama illaki ters düşüyoruz bazı konularda
Teşekkür ederim tatlım 🌸
Rica ederim 🥰
Cevap
14Cevap
Ailem yok benim.
Yok ya ne olursa olsun yine de can parçaları.
Kimse kimseyle dört dörtlük anlaşamıyor maalesef
Ama hiç ailemden nefret etmedim çok şükür
Olmadı hiç. Aynı anda iki duyguyu yaşayamam.
Evet bazı eş dost akrabalardan ediyorum hayır yüzüne karşı hakaret ediyorum bazen yarabbi şükür demeeikleri kalıyo
Evet. Ve bence böyle bir hakkımız da var, hak edene hak ettiği gibi davranılmalı.
Var öyle bi dengesizliğimiz dfdfd
Asla nefret etmem.
anne babamdan nefret edemem
Kızgınlığım oluyor ama nefret olmadı
Hayır, ya nefret ederim ya severim
Tam da şu anda o durumun içindeyim
Sevmiyorum nefret ediyorum
Nefret değil de yadırgamak gibi bir şey...
Oluyor zamaninda. Ama anne babamdan değil.
Zamanla prdon 🤦🏻♀️
"Nefret etmek" kelimesi zordur..
Evet ara ara oluyor
Olur keenkss
Ailemden nefret etmiyorum.
Hayır olmaz
Evet oluyor.
Oluyor tabi
Oluyor tabi
Hayır asla
Oluyor 🙂
Bazen oluyor
Hayır olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?