Ciddi cevap verin lütfen sizce arkadaşim kötü niyetli mi?

Benim arkadaşım iki çocuklu ev hanımı bende evliyim ama çocuğum yok ve çalışıyorum. Onun kocası sürekli izin vs alıp evde oluyor ama benimkinin izni çok az ve iki haftada bir iznimiz denk geliyor çalıştığımız için. Bu yüzden kocamın evde olduğu zamanlar çok mutlu oluyorum. Arkadaşimda sürekli bana kocamda kocam modundasin diyor. Ya da ben gezince oo geziyosun diyor halbuki kendisi benden çok gezen biri. Elime biraz para geçse oo zenginsin falan der ama kendisinin evinde her şey var deli gibi para harcıyorlar. Sürekli bana böyle imalarda bulunması sinirimi bozmaya başladı ben o kadar çalışıp tabiki sefasını surucem ayrıca çok az gezen biriyim onun kadar maddi durumumuz iyi değil. Bilmiyorum sizce yakın arkadaşım diye mi böyle şeyler diyor yoksa samimiyetten mi çözemedim. Yani gerçekten benim kıskanılacak bir hayatımda yok. Ayrıca başka insanlara da bu tarz şeyler söylüyor imalarda bulunuyor kendisinden çok gezdikleri için ama halbuki kendisi herkesten çok geziyor

Ciddi cevap verin lütfen sizce arkadaşim kötü niyetli mi?
Cevapla