Oturduğum binada nasıl davranmalıyım?

Arkadaşlar ben 30 yaşında memurum. Yaklaşık birkaç ay önce yeni bir binaya taşındım. Evi ilk taşıdığımda alttaki komşu gürültü oluyor diye kaç kere kapıma geldi. Aşağıdan bana binadan söylediklerini duydum. Sonradan gittim zillerini çaldım kusura bakmayın yeni tasindim ister istemez gürültü oluyor normalde öyle bir insan değilim güzelce konusursak çözeriz dedim. Arayı yumusattim. Sonrasında böyle bir sorun yaşanmadı. Beni eşinin doğum gününe çagirdi. Kırmadım ve gittim. Geçenlerde binada denk geldik oturmaya çağırdılar binadaki tüm bekarlari orgutleyip her akşam toplaniyorlar ve gece 1e kadar yatmayip gürültü yapmayı alışkanlık haline getirdiler. Bende gündüz erken işe gidiyorum gelince yoruluyorum akşamlari dinlenip erken yatan bir insanım. Çokta gitmemeye çalisiyorum. Gidince işin cılkı çıkıyor. Bana bu konuda ne önerirsiniz? Sizce bu insanlara karşı nasıl hareket etmeliyim?

Mesafeli davran. Ne çok iyi ne kötü ol
Sürekli onlara misafirliğe git ve eve çağır
Hepsiyle kötü ol
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Oturduğum binada nasıl davranmalıyım?
Cevapla