Bayadır ful evdeydim şu an adapte olamıyorum herkes samimi ben hariç:(

Bayadır ful evdeydim şu an adapte olamıyorum herkes samimi ben hariç:(

Merhabalar hanımefendi
Herkes ile samimi olmaktansa yalnız takılmak daha iyi olabileceğini düşünenlerdenim, bu yüzden adapte olmaya gerek yok böyle daha mükemmelsiniz.
Cevap
14Cevap
Sanki asosyal yanlız takılan birine benziyosun belki ondan olabilir
Haa tamam evde kala kala insanlardan koparsn bende de oluyor o eve pek kapanma
Adapte olamadığın nedir, iş hayatı, sosyal hayat, KS topluluğu? Ne kadar zamandır hayatın içindesin? Biraz zaman tanı kendine.
Yokluğunda varlığını özlememiz gerekirken varlığında yokluğuna hasret bıraktın
Alışırsın knk pratikliğin var sonuçta
Hiç inandırıcı gelmedi, nedense özgüveni yüksek, eğlenmesini bilen birisi gibisin.
Çok bir şey diyemedim knk, özel hayatını çok bilmiyorum. Sanki sosyal medyayı biraz azaltsan düzelir belki.
Zaman her şeyin ilacıdır
Olur arada öyle. Geçici dönemler bunlar. 😇
Ne piyasası ve neye adapte olamıyorsun
Hayat olmuş yaşam maşam gez agalarla sabah akşam.
Yok be iyisin o konuda 😂
Sen ne anlatıyon be abla gözünü seveyim be aaabi
Aman olma zaten
Zamanla olur
😅 olursun sende ya
:) boşverin piyasayı
Alisirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?