Annemin kardeşimle benim sevgilimizi kiyaslamasi?

Sevgilim 19 yaşında ve çok iyi biri evleneceğim insan olacağını düşünüyorum ve kardeşiminki de 21 yaşında ben 18 kardeşimde 17 sizce annemin maddi durum kıyaslaması ne kadar hoş olabilir ki yani ben her evden çıktığımda dövülerek çıkmam ama kardeşim etekle açık saçık bir şekilde düzgün sakın çıkması ne kadar iyi bir şey sizce bu nasıl bir ayrımcılık la bu lari yazarken bile ağlıyorum kardeşim kahvaltıya gitmiş diye beni yargiliyorlsr senin sevgilin niye böyle değil fakir felan

Annemin kardeşimle benim sevgilimizi kiyaslamasi?
Cevapla