Görücü çıkıldı ama kız ve erkeğin bir kafede oturup tanışması yerine; annesi, kızın evine gidip oğlu için kız bakacak ve hoşuna giderse, oğlu kız ile görüşecek. Çocuk demiş, bana kızı sen bul diye. Bana daha çok manavdan armut alırmış gibi me geldi. Böyle tür erkek anneci mi olur? Ne düşünüyor sunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ailemize uyuyan bana uyar misali... eğer ilk görüş Anne yapip ikincisini oğlan yapip karari gercekten iki kişi arasinda gececek ise sorun değil ama Annem ne derse o olur derse iste o erkek sorumluluk nedir bilir mi bilmiyorum veya sormak lazim nicin böyle bi yol aliniyor...
İşte, bende düşünmekteyim neden annesinden onay geçtikten sonra çocuk görüşmeye çıkıyor? Acaba denk geldiği kızlar hep kötü mü çıktı? ya da daha önce gençliğinde birtakım şeyler yaşayıp annesinin kendisi için iyi bir kız, temiz bir kız bulmasını mı istiyor? Kız olarak, insan gururuna yediremiyor birtakım şeyleri
Haklisin, ve cok mantikli ve doğru düsünüyorsun eğer Aile sana tamam dediyse bi görüş ki bu sorulari acik ve net kendisine sora bilesin diye. Önemli sorular. Aile ise yok olmaz dediyse kendini Allah beni koruyor diye düsünmeni tavsiye ederim. Allah iyi gelecek insanlarla karsilaştirsin ve mutlu olasin zorluklarida birlik ve beraberlik icinde atlatma cabbasinda ola bilmek icin hayirli kişiler ciksin karsina...
Estağfurullah, çok teşekkür ederim. Siz evli misiniz? Evliyseniz, sizin süreç nasıl geçti?
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!