
Eskiden severdim de yaş 40 olunca bir ağır geldi beynim falan patladı hala başım ağrıyor daha da gitmem... Bana sakin mekanlar lazım 🤕

Eskiden severdim de yaş 40 olunca bir ağır geldi beynim falan patladı hala başım ağrıyor daha da gitmem... Bana sakin mekanlar lazım 🤕
Yani artık sana şöyle deniz kenarı küçük treası bahçesi olan bir ev birtane güzel bi köpek herkesten uzak bi yer lazım😂😂😂 ne yaptın daha 40 yaş çokmu hayatın tadını daha anlamlı almaya başlarsın ama bende sevmem kulüp felan ama bunun yaşla alakası yok
Cevap
16Cevap
sevmiyorum.
Hayır tam tersi nefret ederim. 3 sene işletmeciliğini yaptım meyhane ve kluplerin öncesi de sevmezdim ama o dönem iyice nefret ettim :)
Burdan önce meyhaneye gittik orası güzeldi ama bak 😂
Meyhanelerde sahne yapan çok arkadaşım var ama gerçekten hoşlanmadığım mekanlar :D
İsmi kötü geliyor insana ama ortam çok samimi ve eğlenceli ve bu tarz yerlerde sahne alan kişiler pozitif ve enerjik oluyor müşteri ile keyifli bir bağ kuruyor
Tabi meyhaneden meyhaneye değişir benim gittiğim temiz ortamdi
Ben taksim piyasasını bilirim. Hiçte tasnif etmediğim ortamlar. Çünkü gelenlerin pek çoğu partner arayısında geliyor. Tabii ki sevgili olarak değil. 45 yıllık iki arkadaş geldi biri diğerini bıçakladı. Birini hastahaneye götürdük diğerini evine. Sabah olunca arıyor vurduğu kişiyi anlattık durumu inanmadı hastahaneye geldi nasıl ağlıyor :D Böyle çok insan var. Ama tabi kırk yılda bir adabıyla içmeye gelenler ayrı. Öyle insanlarda var. Sapıtık insanlarda...
... Evet o dediklerin her yerde var bu sitede bile 😅
Ahahahah bu sitede daha çoktur :D:D
Ziyapaşa'da Ruby Lou diye mekan var. Bizim çağın müziklerini yapıporlar genelde. Başının şişeceğini sanmam
Şişer orada da şişer 😄 benim mekan asya mis gibi yer
Oha, çok güzelsin. Gece hayatını sevmiyorum.
Teşekkür ederim😊
Gürültülü ortamlardan hoşlanmam bir yere gittiğimde yanımdakilerle muhabbet etmek isterim ama çoğu yerde müzik sesinden yanımdakini duymuyorum
Eskiden severdim şimdi deniz kenarında sakin bir mekanda hafif slow müzik seviyorum
Yaş aldıkça daha sakin ortamlar daha fazla keyif veriyor 😎
Hayır sevmem. Sakin adam akıllı oturup rahatça sohbet edebileceğim yerleri severim.
hayır sevmem sadece bi sakaryada vardı alkolsüz kafede canlı müzik çok güzeldi
Çok tercih etmiyorum açıkçası bir seferinde Türkü bara gitmiştim çok bir şey anlamadım
Bn küçük olmama rağmen ses kaldırmıyor beynim
Fasıla gitmek lazım kumkapı rakı balık
Hayir gurultu sevmiyorum
Severim. Önceden sık sık giderdim.
Kafam ses kaldırmıyor..
yaşlandık sevmem
Yaşlandım mı bilmem ama cidden ruhum kaldirmadi o sesi bangır bangır ortam
Gençken bayılırdım 🥲
beni eskidende pek sarmazdı öyle ortamlar aslında konserlere bile gitsem uzaktan oturup izlemeyi severdim :D kafan dolmuş seninde.
Hyr sevmem
Sevmem
Kütüphaneye git
Yazdığın bende söyle görünüyor:
Kütüphaneye gitre-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (77, 77, 77), justifyLeft
Bir kaç yorumda böyle gördüm neden acaba böyle görünüyor
Çok severim kütüphaneleri kokusu bile huzur veriyor
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?