Bende merdivenlerden çıkıyordum arkamdan pissst diye seslendi ben de ona baktım gözüyle kutuyu işaret etti neden böyle yaptı
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Telefonunu koy demiş işte
Tamam da pısss ne ya öyle seslenmek mi olur
gayet normal. Faklı bir anlam çıkmaz.
İsmimi söyleyebilir diğer öğrencilere ismini söylüyor genelde
Ya o an ismin aklına gelmemiştir. Ya da şakasına öyle davranmıştır.
"Değerli öğrencim, sana zahmet olmazsa telefonunu kutuya koyabilir misin? Teşekkür ederim"
Demesini bekledin galiba 😄
Tabii ki böyle bir şey beklemedim ama bu durumdan hiç hoşlanmadım bir de arkamı dönüp bakıyorum benim canım kedimiyim ben
Hımm, hoca nasıl biri?
Kişiliği felan
Ya daha önce bana bitanem falan da demişti rahat bir adam ama kişiye göre bence herkese böyle değil ve benim ismimle alakalı bir problemi var bazen söylüyor bazen söylemiyor unuttuğundan değil yani hatta sınıftaki kız bile öyle söyledi bu hocada sürekli senin ismini unutuyor diye
Mesela "bitanem" demesi hoş depil.
Yaşı kaç
Max 27 gibi tam bilmiyorum arkadaşım o adam herkese öyle dedi ama öğrencilere Max canım demiştir bana bir kere bitanem demişti yani evrak vermem gerekmişti bırakmıştım arkamdan ismimle seslendi yanına gittim bunu... hocanın odasına bırakırmısın bitanem dedi
Senin yaş kaç?
19
Yani 27 yaşında genç bir öpretmenin 19 yaşındaki kızlarla konuşurken biraz dikkat etmesi lazım
Bir de evli parmağında alyans var
Sevmediğim tiplerden tam.
Hadi erkek öğrencilerinle şakalaşırsın, bazen laubali olursun da. Kız öğrencilere karşı dikkatli olması lazım.
Yaşı genç, öğrencilerle yaşı yakın.
Ben de sevmiyorum zaten soğuk bir tipim bu yüzü nerden buldu bilmiyorum beni gördü bir kere hoş geldin dedi dershane gereği arıyorlar gelmedin mi direkt ismimi söyledi neredesin dedi evdeyim dedim neden gelmedin dedi hastayım dedim geçmiş olsun dedi teşekkür ederim dedim sonra ayrıyeten neyin var dedi nezle olmuşum galiba dedim tekrar geçmiş olsun demişti teşekkür ederim demiştim sonra teli kapamıştım bir ay falan oluyor bu konuşma olalı
O dersaneden kız bulsun her türlü takılır. Bunu sana erkek psikolojisi ile söylüyorum
Ya herkese böyle diyorlar anlamıyorum ki ama ağız alışkanlığı olsa sınıftan kız hocam diye seslendi bir kere efendim dedi direkt o zaman ona niye canım demedi
Hımm, sanırım senin düşüncene göre sana karşı ilgisi var.
Evet bu hoca laubali ama başka birisine birtanem ya da piştt diye seslenmez diye düşünüyorum
Bu söylediklerim bunu mu düşündürür bilmiyorum ki başka bir şey de yapmadı bunlar dışında bir kaç kişide laubali bir adam diyor anlamıyorum
Sana bakıyor mu?
Bakışlardan da anlaşılır
Yani bazen göz göze geliyoruz mesela bir kere idari katta teli bıraktım bir baktım başka odada oturuyor bana bakıyor göz göze geldik bir ya da iki kerede ben merdivenlerden çıkarken bana bakmıştı göz göze geldik
Hımm, biraz yanaşsan her türlü senle takılır. Böyleleri var ne yazıkki. Uzak dur, boş ver.
Senin ona ilgin yok depil mi?
Uzak duruyorum zaten. evli olduğu için asla ilgim olamaz
Sakın hata yapma, hayatını maffeder.
Sanırım üniversiteye hazırlanıyorsun. Sen derslerine ve ideallerine odaklan.
Evet 2. mezun senem sınava hazırlanıyorum ama bazen düşünüyorum istemsizce neden böyle yaptı diye çünkü hani bitanem pişşt diye seslenmek bana göre normal şeyler değil belkide ben takıyorum fazla
Yaşı genç bunun, biraz da zıpır bir tipe benziyor. Yani erkeksi düşüncelerimle hissettiğime göre gözü dışarda. Belki sana karşı böyle, belki başka sınıflarda da başkalarına göre böyle davranıyordur.
Bilmiyorum belki 30 da olabilir ama kesin 30 dan fazla değil belli dershane ilk açılacağı zaman kitapları alacaktık bana kitapları verirken bunları aşağıda çantana koyarsın demişti sanki ben bilmiyorum çantama koymayı
30 da genç, 30 olup 18-19 yaşındaki kızlarla sevgili olanlar var, hatta evlenenler var. Salla boş ver, kendi halinde takılsın öyle.
Siz böyle bir kurumda öğretmen gibi olsaydınız 19 yaşındaki bir kıza bitanem dermiydiniz ya da böyle ilgi gösterirmiydiniz
Acaba beni küçük mü gördü böyle rahat samimi davranıyor kardeşi gibi küçük bir kız çocugu gibi
Benim kişiliğimde öyle bir şey yok. Ben kız öğrencilerle mesafeli olurdum, konuşmalarıma dikkat ederdim. Hatta bakışlarımdan anlam çıkarmasınlar diye pek fazla bakmazdım. Ama herkes aynı kişiliğe sahip değil.
19 yaş genç bir kız yaşı. Düzgün olmak lazım.
Bazen diyorum acaba yaşımı küçük gördüğü için mi bebekmişim gibi davranıyor
12-13 yaşında değilsin ki, 19 yaşındasın. Genç, duyguları ve arzuları olan, aklı başında bir kızsın.
Korkarım ki seni biraz etkilemiş, çünkü çok fazla düşünmeye başlamışsın
Neden düşündüğümü bilmiyorum://
Etkilenmişsin, boş ver. Bana anlattığın profil pek tekin ayak değil. Hem de parmağında yüzük olan biri. Gerçekten senden hoşlansa bile sana "bitanem" felan demesi hoş değil, büyük ihtimal flörtöz biri. Sen derslerine odaklan, üni kazan.
Son bir şey daha sorsam
Problem değil, istediğini sorabilirsin.
Dershaneye ilk deneme için gideceğim zaman bu hoca beni görünce direkt ismimi söyledi şaşırdım ismimi nasıl hatırlıyor diye ne hikmetse ismimi biliyordu ama hangi bölüm onu bilmiyordu hemen bir sonraki günde dershane başlayınca ben sınıfı mı sordum o da bana söyledi tam çıkacaktım senin ismin ne dedi ben de söyledim sınıfa çıktım isim sormalik bir şey yoktu hadi diyelim idareci diye öğrenmek istiyor o ilk gün nasıl biliyordu görür görmez söyledi hemen 1 gün arayla unuttu aradan bir kaç haftalar geçince de hani demiştim ya size beni görünce hoş geldin demişti ben de hoşbuldum demiştim sonra bana senin ismin neydi diye tekrar sordu ben de söyledim böyle düşünmeye başladı sonra soyadımı da söyledim tamam canım dedi indi bu isim muhabbeti saçma değil ismimi de bazen söylüyor bazen söylemiyor neden her konuşmada ismimle hitap etmiyor bir kerede sınıfa gelince kağıt alması gerekti bizden ben kafamı sıraya koymuştum bana gelmiş sen demişti o gün sonuçta benim ismim var tam o gün sınıftaki kıza ismini söylemişti ama
Belki sohbet olsun diye bilerek ismini soruyor, ya da gerçekten ismini karıştırıyor da olabilir. Adın zor bir şey mi? Adın ne?
İsmimi söylemek istemiyorum ama 5 harfli telafuzu kolay bir isim ve benden başka o isimden bir öğrenci yok dershane de sadece 12. sınıftan var 1 kişi
Hımm, anladım. Durumlar böyle işte.
Sadece sana karşı değil, hoş bulduğu diğer sınıflardaki kızlara da böyle davranabilir. Zaten nişanlı ya da evli biri, gözü dışarda, flörtöz, laubali bir tip.
Benim sınıfımdaki diğer kızlara isim sordugunu düşünmüyorum ya da bitanem dediğini
İşte diğer sınıflarda olabilir, onu tam bilmiyorum. Sırf sana da özel ilgisi de olabilir. Fakat dediğim gibi kapılma sen ona, bu hikayede yanan sen olur ve çok üzülürsün.
Evet yanan ben olurum
O yüzden önünde kısıtlı zaman var, dersane bitip, üniyi kazandığında onu bir daha görmezsin zaten. Zamanını iyi değerlendirip, derslerine odaklan.
Hayatında başarılar 👍🏻
Teşekkür ederim
Ben de teşekkür ederim 🙏🏻
O hocaya optiği falan verirken buyurun diyip veriyorum hocam da demiyorum iyi mi yapıyorum
Hocam diye hitap et, niye hocam demiyorsun ki?
Böyle daha resmi oluyor o yüzden demek istemiyorum
Hocam demen daha resmi ve daha mesafeli olur. Örneğin: Buyrun Hocam...
Öyle mi dersiniz ben böyle daha resmi diye demedim
Tabiki, o hoca, sense öğrencisin.
Aranızda fark var.
Bir de tam hoca gibi değil yani dersimize girmiyor branşını bilmiyorum
Olsun yine o kurumda statü farkınız var.
Hımmm
Ben de üniversitede buna benzer bir olay yaşamıştım
Noldu peki
Benimkisi daha riskliydi üniversitede oldu. Ben bildiğin aşık oldum.
Demek ki artık seni sevmiyor