Öl! m tehtidi alıyorum ama karakolda sallamıyorlar mümkün mü bu?

şu an 19 yaşındayım şimdiden söyleyeyim tehtid aldığım kişiyle ne arkadaşlığım ne ilişkim oldu. Lisede aynı sınıftaydık o zamandan beri bana takıntılı. Teklif ettiğinde düzgünce reddettim kırıcı bir şey söylemedim birbirimizi tanımadığımızı ilişki istemediğimi söyledim, bana suç atacaksanız bunlara rağmen yazmayın. Numaramı değiştirmeme rağmen 2 aydır tehtid mesajı alıyorum, seni en başından beri öld! rmek istedim, seni de ikbal gibi yapmak istiyorum tarzında şeyler yazıyor. Kolunda Lucifer sigili var (satanizmle ilgili), değişik bir tip. Artık evden çıkmaya korkuyorum psikoz teşhisi koyuldu daha önce ona, uy! şturucu kullandı aynı şekilde. Karakola gidip mesajları gösterdim ama sallamadılar. Polislerin şikayey kabul etmemesi mümkün mü? Cimere yazdım ama yanıt yok. Twittera yazıp yardım isteyemiyorum kendimi hedef göstermiş gibi hissediyorum öyle de. Ne olacak böyle? Ben de öl! nce mi ceza alacak
Öl! m tehtidi alıyorum ama karakolda sallamıyorlar mümkün mü bu?
Cevapla