Yasal yetişkinlik yaşı neden 18?

Daha önce 21 idi.

2000 yıl önce ise 25 idi.

Herkesin bu konudaki düşünce ve görüşlerini çok merak ediyorum.

Yasal yetişkinlik yaşı neden 18?
Cevapla