Daha önce 21 idi.
2000 yıl önce ise 25 idi.
Herkesin bu konudaki düşünce ve görüşlerini çok merak ediyorum.
Daha önce 21 idi.
2000 yıl önce ise 25 idi.
Herkesin bu konudaki düşünce ve görüşlerini çok merak ediyorum.
Çok erken bir yaş bence ben 23 yaşındayım ama kendimi yetişkin olarak göremiyorum kesinlikle 25 olmalı etrafımdakileri de görüyorum henüz o sorumlulukta değiller
Eskiden yetişkinlik yaşına ulaşmadan evlenip çocuk yapıyordu insanlar biraz ters kalıyordu şu an için 18 de erken kalabiliyor 18 de hiç yetişmemiş çok insan görüyorum kanunlar insanlara göre değişime açık olmalı bence
Cevap
25Cevap
18 iyidir bence
Bazı durumlar için degisebilir
18 normal bir yas. Kendi kararlarini verebilir insanlar diye dusunuluyor. Kisiye gore degisir bu durum. Abd de ki gibi her kosul icin yas siniri degiskenlik gosterebilir aslinda. Abd de ehliyet alma yasi 16 iken icki alma yasi 21 dir mesea
Yine 25 olsun bence. 18 yaşındakileri görüyoruz. Daha kendi sorumluluklarını almaktan aciz
milleti erken yaşta borca sokmak istiyorlarda o yüzden
Yasal 21 olmalı ama gayri resmi 12 ye düştü cinsellik vb, merak la
Okula göre optimize etmişler 16 yapacaklarda ellerinden gelmiyor daha
Ben ergenlik yaşına takıyom 9 yaşla 13 bir mi?
Hayir
bence 24 falan olmalı 18 de çocuk hala aslına bakınca gerçi bana 27'ye kadar çocuk geliyor da olmaz o kadar da ama tabi nfnf
azaldikca cag rezillesiyor bence artmali
Ben hep 18 bildim diğerlerinden haberim yok..
Ne zaman 21di?
Hem 2000 sene önce hangi toplumu baz alıyorsun?
bazısına 50bile az yapacak bir şey yohh
Kendimi bildim bileli 18
Bayağı
Ben bildim bileli 18di
Tabi eskiden genelevler açıkken oralara giriş ve meyhane bar gibi yerlere giriş 21di. Artık genelev kalmadı kapandı hepsi ama bar meyhane gibi yerlerde 18 oldu. Bir de erotik sinemalar vardı onlarda da 21di
Fazla merak iyi değildir bence canim
Basina bi iş gelir canim ondan kiyamam sana sonra üzülürsün ve üzülürüm
Vay çok naziksiniz hanimefendi bu kadar özel hissettirmeyin beni kendinize karşı sonra sizi çiçek bahçesine götürürüm 😊
Gidelim ozaman sizinle link atttigin şehre 😊😊
Evet muhteşem bi bahçe konum at ozaman geliyorum 😂😂
Kendi kararlarını kendi alabilir
18 yaşı tıbben ergen kabul edilmiştir ondan
18 çooook erken 21 olsun
Bilmem ki? Saçmalık işte. 16 da ergenim ben
18 yaşındayım ve az buluyorum
İnsanlarıın ömrü kısalıyor ondsn
Aksine uzuyor önceleri daha yaş 70 iş bitmiş tabiri çıkardı 70 gören az olduğu için
Şimdi 90-100 görüyor insanlar
kadınlarda 26 erkeklerde 28 felan olmalı
18 iyi bir yaş diye düşünüyorum.
Nüfusu artırmak için erken evlilik okursa erken cocuk olur ondan öne almislardir
25 çok iyiymiş
Yakında 18 de düşer
bildim bileli hep 18
Bence 30 olmali
bilmem
Hep 18 idi
Bence 14 15 olmalı
Dinen ergen olunca...
Yazmanı bekliyorum
20 olmalıydı
geçmişe dönük bilğim yok ama 18 çok küüçük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?