Ülkede bu kadar sapık varken dolandırıcı olmak çok basit değil mi?

Özellikle de bu sapıklar kendilerini sosyal medyada daha cok belli ettikleri için her türlü dolandırılabiliyorlar. Senden +18 resim isteseler ve sen parasız göndermeyeceğini söyleyince ibanına para gönderiyorlar sende engelliyorsun 😀 seni şikayette edemez çoğu çünkü ailelerindej utanırlar çevrelerindeki kişilere sapık olduklarını belli etmeyip gizliyorlar küçük semtin büyük pcleri 😀😀
Ülkede bu kadar sapık varken dolandırıcı olmak çok basit değil mi?
Cevapla