Kendinize “Bu insanların içinde ne işim var?” dediğiniz oluyor mu?

Artık sık sık düşünmeye başladım. İnsanların içindeyken benim bunlarla ne işim var diye içimden geçiriyorum.
Kendinize “Bu insanların içinde ne işim var?” dediğiniz oluyor mu?
Cevapla