GUNDUZ SARIYERDE SAHILDE BALIKCILARLA ZAMAN GECIRMEK,
SOSYALLESMEK İÇİN BEYOGLU ve KADIKÖY TARAFLARINA DA ULASIM KOLAY OLSA...
DEPREMIDE DÜŞÜNEREK O SEMT NERESI?
Nişantaşı dayım. gel Beşiktaş Şişli İstanbul . orta yaşlıyız ne olmuş. en azından hayatı bilen ama doğru içinde yaşamaya çalışan insanlarız. artık kim dost kim düşman gözümüz netleşti🤣
Kesinlikle öyle. çanakkalede ev var inan daha güzel nişantaşından yeri insanları falan. burada ki bir yıllık kıra ıle nerdeyse ev alırsın. saçma sapan bir ülke olduk gitti. her şey öyle. yanı bir dışarı çıkıp yemek yesen ıkıbın TL aşağı yıyrmıyorsun bor kucuk cay 60₺ vicdansız ahlaksız insanlar baska bosey degıl. hanı hükümet bok biliyoruz ama insanımız daha bok
Öyle tabi mı sonucta. yanlızlık Allah a mahsus bir şey. ama işte kırılmak yoruyor insanı. güzel sohbetiniz için ayrıca teşekkür ederim. nezamandır doğru düzgün konuşucak birini tanımak zor oluyor. iyi haberleriniz olsun. inşallah birgün bir kahve içer yüzyüze de sohbet etmek nasip olur. ev konusunda gerçekten tanıdıklarıma sorabilirim. inşallah kalbine göre bir ev olur huzurla sağlıkla oturmayı Allah nasip eder.
maalesef öyle. yırmı sene önce bırılerı demişti yaşatmıcam herkes köyüne dönsün diye adam yapıyor maalesef. brn Ocak ayını merak ediyorum neler olucak diye. ben sabah erken kalkıcam tanıstıgıma memnun oldum kendine iyi bak Allah rahatlık versin. yarın müsait olduğunuzda laflarız yine. sağlıcakla
Cevap
18Cevap
Eğer..
gelir konusunda sorunu yoksa bence egeye taşınsın
İzmir ilçeleri olabilir
İstanbul daha kozmopolit ve sıkıcı gelir:)
Izmirin içi olabilir..
ilçeleri daha güzel sanki:)
yakın ilçeleri
ben merkezi pek sevmedim yani. ileri de orada yaşamak gibi bir planım var ama
merkezde olmazdım
İzmir'e bu ay gidebilirim, bakmak için anlamak için olur mu diye
bu ay gidersen bişi anlamazsın
bahar ya da yaz ayında git:)
şu anda gerçi Ankara soğugu ile kıyaslanmaz ama kış geliyo artık:)
Esas kışın görmek lazım:) yazi biliyoruz, iğne atsan düşmez bir kalabalik
kışında güzeldi.
ama yazın ankarayla kıyaslarsanız diye düşündüm :)
ondan öyle demiştim..
İzmirin merkezi sahil bandı dışında pek kalabalık değil
İstanbul'a git bizde ciftiz kari koca sohbet etmek istersen karimla eger kafa birisi ariyo kadin ksden
Kesinlikle tavsiye etmem istanbulu ayvalık kuşadası fetihe
İstanbul'da çok hareketli bir emekli için ama :) ve deprem riski var bence sıkılmazsınız oraladada kışlayan insanlar var ve inanın çok mükemmel kişilikler
?
İstanbul'a gelme, köyünde kal. Burası yeterince kalabalık
İstanbul'da yaşanmaz ya İzmir aydin Antalya bu üç şehir daha iyi bence
Bence yasnilmaz daha sakin sehirker olabilir ucuz bide
İzmir veya ege tarafında bir yer ama İstanbul da senin ihtiyaçlarını görür 😀
Selam. Bekar derken dul mu hiç evlenmemis mi
Lüleburgaz veya edirne olabilir. Sakinliği seviyorsa kırklareli merkez de olabilir.
aklında İstanbul varsa İstanbul :D
Ataşehir ümraniye başakşehir göktürk sağlamdır
Gel kanka gel, sen de İstanbul'a gel.
İstanbula gelme burası cehennem 🤣😂
Ankaradan sonra İstanbul cok hizli gelir
İzmir en iyisi boş ver İstanbul u
İstanbul kalabalik zaten 😂😂 sende gitme
Sayılır abla
Antalya iyi
İstanbul pahalı Kiralar yüksek
Bizim eve,
Yeni hayatında mutluluklar diliyorum Umarım her şey güzel olur senin için her anlamda keyif alırsın hayattan
Bu arada bugüne kadar nerede yaşıyordun ve emekli olup mu geldin yoksa boşanıp mı geldin
Peki bu genç kadın boşandı mı Niye yeni bir ev arıyorsun yeni bir semt niye evinden ayrılıyor
Artık yalnız ve özgür olmak istiyorsun yani Peki aşk sevgi büyük bir aşk ve büyük bir yalnızlık mı var geride acaba
Yani Evet merak ettim doğrusu çok da öğrenmek isterim anlatır mısın
Nedeeeennn🙂
Lütfen 🍷🌹💗
Tabiiki İzmir
İzmir
İstanbul Ankara gibi dusunme
Merkez ilceler birbirine yakındır zaten
Ama
Deniz kenari kisin sakin yazın yoğun olsun calismayacagim artik dersen
Foça candarli dikili urla Seferihisar da olabilir
Yani tam kriterlerini soyle daha net tavsiyeler vereyim
Bostanlı:)
Guzelyali :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?