Arkadaşlar bir kız düşünün üniversite okuyor 4 sene sonra hemşire olcak ve hiç maddi sıkıntı çekmeyen bir ailede büyümüş?

Bide bir erkek düşünün bunun tam tersi ailesi orta gelirim altında çocuk lise mezunu ve okumamış düzgün işi de yok ve kıza işe gittiği için günde 2 3 saat zaman ayırabiliyor bazende hiç sizce kız napmalı ve bu ilişki hakkındaki düşünceniz nedir ve bu kız ben oluyorum ailemde ilerde sıkıntı çıkarın 2 3 aydır sevgiliyiz ve uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz hemde konuşamıyoruz gün içinde siz olsanız naparsınız ayrılmaya da elim varmıyor o kadar çok düşünüyorum ki başım ağrıyor lütfen yardımcı olun bana
Güncellemeler
1 yıl
Hadi lütfen cevap
Arkadaşlar bir kız düşünün üniversite okuyor 4 sene sonra hemşire olcak ve hiç maddi sıkıntı çekmeyen bir ailede büyümüş?
Cevapla