Üniversite mezunu işsizim ne yapacağım?

Arkadaşlar psikoloji mezunuyum eşit agirlikciyim zamanında hukuk gelmiyordu hukuktan sonra en yüksek puanlı bu bölüm vardı bunu yazdım ve okudum fakat bitirdikten sonra iş bulamadım meslekten De soğudum zaten terapi vermek hiç bana göre değil daha önce garsonluk satış danışmanlığı barmenlik kuryelik kasiyerlik falan yaptım ama bunların hepsi günü kurtarmalik işler 50 yaşına geldiğimde bu işleri nasıl yapacağım yapamam bana böyle düzenli sigortalı devamlı yapabileceğim işler lazım tekrar fabrikaya mi girsem ya da polislik falan mı kovalasam almanyada akrabalar var hiçbiri okul okumamış ama düzenli gelirleri var fabrikada işci fikri olarak çalışıyorlar ne yapabilirim fikri olan var mı

Üniversite mezunu işsizim ne yapacağım?
Cevapla