30 a girdim bugün, arkadas dediğim insanların hiçbiri mesaj atmadı
Hatırlayan yok, soran yok.
Yillar gectikce birçok şey bitiyor.
30 a girdim bugün, arkadas dediğim insanların hiçbiri mesaj atmadı
Hatırlayan yok, soran yok.
Yillar gectikce birçok şey bitiyor.
Neden bu kadar önemli ki doğum günün kutlanması? Ömürden koca bir gün gidiyor gençliğin senden ayrılıp kopuyor yaşlanıyorsun bilinmeyene doğru bir adım daha atıyorsun kutlamak neden? Bizim adetimizde örfümüzde yok ki doğum günü! Amaç Birlikte olmak mı? Bırakın bu bir güne özel olmasın ya da daha özel daha güzel günlere saklansın zor günlere mesela. haftaya 35 yaşına gireceğim bir tane arkadaşım yok sevdiğim Sevenim yok beklentim de yok olsalar da böyle bir şey yapmalarına asla istemem ve beklemem beni tanıyan da yapmaz zaten yaşamın kıymetini bilip böyle şeylere takılmayın derim ben tabii tercih karar sizin sizin düşünceleriniz sizin duygularınız sizin tarzınız bana saygı duymak düşer ama ben kimsenin doğum gününü kutlamıyorum kendiminkini de kutlanmasını istemiyorum saygıyla esenlikle kalın
Doğum günün kutlu olsun umarım yeni yaşın diğer yaşlarından çok daha güzel olur. Doğum günlerine veya özel günlere pek bir anlam yüklemezsen daha güzel olur, kendimden biliyorum
Cevap
18Cevap
Doğum günün kutlu olsun mutlu huzurlu sağlıklı yıllara tanıma imkanımız sıfır olsa da küçük bir gülümsemene umarım sebebiyet vermişimdir ☺️
Bence saat daha erken belki ilerleyen saatlerde seni bekleyen sürpriz ler olacak💸💸😄😄
Nice güzel mutlu günlerine olsun mutluluk huzur hep senle olsun sağlık dolu yıllar dilerim
Herkesin derdi var çilesi geçim sıkıntısı var mutsuz sen mi geliyorsun minletin aklına çilekli süt
Nice yıllara güzellik iyi ki doğdun😂
Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce
Gün daha yeni başlıyor
Dogum gunun kutlu olsun 🎁🎁
hadi ordan et kral
boş ver çok mühim değil bence.
Doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu nice sağlıklı yaşlara
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
iyi ki doğdun nice mutlu senelere 🎂🎇🎆✨🎈
İnsanlar bu zamanda kendini bile unutuyor.
Haha yalnızlık zor mu 😂
Doğum günün kutlu olsun gel pasta keselim
Nice mutlu yaşlara 😊
👏👏👏👏
Üzülme bende de öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?