Hadi rezil olduğumuz anıları anlatıp gülelim :D?

Öncelikle ben başlıyorum :D bir keresinde erkek arkadaşımda market gibi bir yerdeydik. Büyük bir yerdi parfüm deodorant falan vardı. O zamanlar ''playboy'' diye bir parfüm varmış güzel kokuyormuş kuzenimden duymuştum. Kasanın orda OK falan vardı işte anlarsınız ya. Ben onun ne olduğunu bilmiyordum playboy falan yazıyor parfüm zannedip elimle işaret ederek birazda bağırarak ''aaa şunların kokusu çok güzel hadi alalım X'e hediye ederiz'' dedim :D Xin doğumgünü vardı. Arkadaşım şok oldu tamam çıkalım artık o parfüm değil falan dedi :D sonradan çaktırmadan gidip bakmıştım ne olduğunu anlayınca çok utanmıştım :/
Güncellemeler
+1 yıl
Gençler hepiniz sağolun. Birbirinden güzel hikayeleriniz varmış :D Ben nasıl seçeceğim en iyi görüşü şimdi? Sağolun bu zor duruma soktuğunuz için :D
Hadi rezil olduğumuz anıları anlatıp gülelim :D?
Cevapla