Burada ki insanlara ne derece güveniyorsunuz?

boşandım , Küçük çocuğum var bi soruda buradan biri bez ve mama yardımında bulunmak istediğini söyledi durumum iyi değil , soru maddi değildi sadece konuşurken konu buraya geldi. Adres vermek istemedim çocuğumu ve kendimi güvende hissetmek zorundayım ülkenin hali belli , Trendyol gel al noktasına sipariş ver ben ordan alayım gidip dedim ısrarla görüşmek veya ev adresime göndermek istedi bana belki aldığım mamayı satacaksın ne bileyim falan diyor , uyuyan çocuğumu uyandırıp yazı not ile resim cektim çaresizlikten sırf güveni kırılmasın diye sonra bana ne bileyim arkadaşının çocuğudur belki falan diyor gecenin 3 ünde sizce niyeti iyi mi gerçekten güven sorunu mu var tek derdi görüşmek veya ev adresini almak mi?

Güncellemeler
1 yıl
Soru maddi açılmış bir soru değildi , sadece konu buraya geldi ben istemedim kendisi zor olur ben alayım dedi saçma sapan cevap yazmayın !!!
Burada ki insanlara ne derece güveniyorsunuz?
Cevapla