Herkesin nasıl bu kadar çok arkadaşı oluyor anlamıyorum?

Liseden bu yana tanıdığım 1 dostum var ben mi iletişim kuramıyorum anlamıyorum yinede az insan çok huzur mu diyelim?
Herkesin nasıl bu kadar çok arkadaşı oluyor anlamıyorum?
Cevapla