Dostum sandığım birisi vardı şu aralar dostum mu emin değilim. Kötü gününde hep beni arar hastalığında ayriliklarinda hep ona destek oldum. Ama iyi gününde resmen bulusmak için bi yerlerimi yırttım. Ben onun için cevremi kenara atarken o bir insanla biraz konuşmak için beni ektiği çok oldu hatta yuzde 80. Olduğumuz ortamda ben seviliyorum onunsa tek arkadaşı bendim ve herkes bu kız seni satar diye uyariyordu. Bu kiz sadece birinden ufak bir selam görse beni satıyor gibi. Sizce sadece kötü gün dostu olarak mu görüyor?
Güncellemeler
1 yıl
Deniz görüyon mu bilmiyom yanlışlıkla sohbetimizi sildim kusura bakma :
seni kullandığı apaçık ortada, sana dürüst olmalıyım ki evet onun için kötü gün dostusun
bu durumda yapman gereken tek şey onu kendinden uzaklaştırmak, hayatından çıkartmak
bunu nasıl yaparım diye soruyorsan;
Şu andan itibaren ona hiç bir şekilde yüz verme, soğuk yap. Sen yüz vermediğin için ya sana tepki gösterecek ya da numaradan iyi davranacak. Sana tepki gösterirse sakın ona geri tepki gösterme, bırak ne yapıyosa yapsın boşa dil döküp kendini anlatmaya da çalışma. (o sırada mesajlaşıyorsanız engelle, yüzyüzeyseniz konuşmak istemiyorum de ve ordan uzaklaş) Eğer iyi davranmaya başlarsa bu sefer sen onu görmezden gel, tersle, karmayı yaşat. Sonra da postala gitsin sonuçta ona muhtaç değilsin 🙂↕️
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Çok haklısın galiba ben böyle yapacagim zaten muhtaç değilim aslında şu zamana kadar da o hep bana muhtaç oldu ama artık olsa da muhtaç bilmiyorum artık kaybetti beni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
seni kullandığı apaçık ortada, sana dürüst olmalıyım ki evet onun için kötü gün dostusun
bu durumda yapman gereken tek şey onu kendinden uzaklaştırmak, hayatından çıkartmak
bunu nasıl yaparım diye soruyorsan;
Şu andan itibaren ona hiç bir şekilde yüz verme, soğuk yap. Sen yüz vermediğin için ya sana tepki gösterecek ya da numaradan iyi davranacak. Sana tepki gösterirse sakın ona geri tepki gösterme, bırak ne yapıyosa yapsın boşa dil döküp kendini anlatmaya da çalışma. (o sırada mesajlaşıyorsanız engelle, yüzyüzeyseniz konuşmak istemiyorum de ve ordan uzaklaş) Eğer iyi davranmaya başlarsa bu sefer sen onu görmezden gel, tersle, karmayı yaşat. Sonra da postala gitsin sonuçta ona muhtaç değilsin 🙂↕️
Çok haklısın galiba ben böyle yapacagim zaten muhtaç değilim aslında şu zamana kadar da o hep bana muhtaç oldu ama artık olsa da muhtaç bilmiyorum artık kaybetti beni
aynen bu doğrultuda devam ett
Bence uzak durmalısın
Dostun değil kesinlikle