Dostumun tavırları beni şaşırtıyor ne yapmalıyım?

Dostum sandığım birisi vardı şu aralar dostum mu emin değilim. Kötü gününde hep beni arar hastalığında ayriliklarinda hep ona destek oldum. Ama iyi gününde resmen bulusmak için bi yerlerimi yırttım. Ben onun için cevremi kenara atarken o bir insanla biraz konuşmak için beni ektiği çok oldu hatta yuzde 80. Olduğumuz ortamda ben seviliyorum onunsa tek arkadaşı bendim ve herkes bu kız seni satar diye uyariyordu. Bu kiz sadece birinden ufak bir selam görse beni satıyor gibi. Sizce sadece kötü gün dostu olarak mu görüyor?
Güncellemeler
1 yıl
Deniz görüyon mu bilmiyom yanlışlıkla sohbetimizi sildim kusura bakma :
Dostumun tavırları beni şaşırtıyor ne yapmalıyım?
Cevapla