Kafayı yemek elde değil. O kadar cahil bir ülkede yaşamaktan usaniyor musun?

Koltuk sevdasına , işin egli insanlar yerine gereksiz akrabaları cahil insanları koyup çalıştıran bu sistemi hiç sevmiyorum. O kadar guzel işler var ki. İllaki rant olmalı ya da para yedirip acmalisin. Yedirmek istemiyorum. O zaman da açılmıyor. Ugrassam aylık 30 bin dolara yakın para kazanırım. Umrumda olmuyor o kadar sıkıldım bu ülkenin sisteminden. Gına geldi

Kafayı yemek elde değil. O kadar cahil bir ülkede yaşamaktan usaniyor musun?
Cevapla