Bir şey merak ettim arkadaşlar bakar mısınız soruma?

İnsanlar genelde önce benimle tanışırlar sonra kardeşimle tanışırlar ve kardeşim ile daha güçlü bir bağ kurarlar insanlar neden önce bana geliyorlar acaba hep merak etmisimdir sizin bir fikriniz var mı bu konuda benim bağ kuramamamin sebebi ise utangaç olmamdan kaynaklanıyor bu arada

Bir şey merak ettim arkadaşlar bakar mısınız soruma?
Cevapla