26 yaşındayım çocukluğumu çok özlüyorum normal mi?

26 yaşındayım öyle iyi bir çocukluk geçirdiğim söylenemez fakirdik. Şimdi zengin miyiz değiliz ama o zamanlardan iyi durumdayız

Babamı 2 sene önce kaybettik onu özlüyorum iyi bir baba - kız ilişkimiz yoktu. samimi değildik ama özlüyorum işte çocukluğum burnumda tütüyor geçmişi çok özlüyorum. Yıllar su gibi akıp geçiyor

Yaşlanınca da 20li yaşlarımı özlerim herhalde sizce bu durum normal mi? Sizde özlüyor musunuz geçmişi
26 yaşındayım çocukluğumu çok özlüyorum normal mi?
Cevapla