26 yaşındayım öyle iyi bir çocukluk geçirdiğim söylenemez fakirdik. Şimdi zengin miyiz değiliz ama o zamanlardan iyi durumdayız
Babamı 2 sene önce kaybettik onu özlüyorum iyi bir baba - kız ilişkimiz yoktu. samimi değildik ama özlüyorum işte çocukluğum burnumda tütüyor geçmişi çok özlüyorum. Yıllar su gibi akıp geçiyor
Yaşlanınca da 20li yaşlarımı özlerim herhalde sizce bu durum normal mi? Sizde özlüyor musunuz geçmişi
Babamı 2 sene önce kaybettik onu özlüyorum iyi bir baba - kız ilişkimiz yoktu. samimi değildik ama özlüyorum işte çocukluğum burnumda tütüyor geçmişi çok özlüyorum. Yıllar su gibi akıp geçiyor
Yaşlanınca da 20li yaşlarımı özlerim herhalde sizce bu durum normal mi? Sizde özlüyor musunuz geçmişi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer