daha önce hiç arkadaşı ve ya sevgilisi olmamış, küçükken okulda dışlanmış13 yaşından itibaren okula gitmemiş bırakmış evde ailesi ile sorunlar yaşamış anne babasına durduk yere ufak nedenlerle şiddet göstermiş, 16 yaşlarında iken alkollü bıçakla iken adam yaralamış, askerde iken dışlanmış kimseyle anlaşamamış kendini jiletlemiş 2 kez akıl hastanesine gönderilmiş sonda ise akıl hastanesindeki bi askerle anlaşamadığı için bacağını kırmış ve boğarak öldürmeye çalışmış ama hekimler adamın elinden almış askeri, asosyal yalnız biraz çekingen işinde gücünde maaşa çalışan, konuşabilecekken kendi isteği ile pek kimseyle iş dışında konuşmayan bir adam sizce nasıldır severmisiniz?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
sence temiz cocuk mu? sabikali gecmislerinizi aklamaya calismayin, hepimiz ergen olduk, aile problemleri yasadik, parasal sorunlarin su anda turkiyede yasayan herkes farkinda, okulda zorlandik, toplumda zorbalandik ama kucuk yasta suc makinesine donusmedik. bircogumuz 15 16 yasinda ilk ickimizi ailemizden gizli ictik ama sarhos olduk diye kimseyi yaralamadik. eger sen gecmiste boyleysen, umuyorum ki gecmisini bir kenara birakip yeni bir hayata baslamis ve o gunlerini hafizandan silmissindir
Benim kimseyle sorunum yok kimseye sataşmıyorum arkadaşım, sakin bir insanımdır kimseyle pek işim olmaz bana sataşan olursa birşeyler olabilir o anlamda böyleyim yanlış anlaşılmasın
benim de karsima anlasamadigim insanlar cikti ama kimsenin bacagini kirip oldurmeye calismadim. bence ne yaptiginin farkına var ve kendine yeni bir sans tani
Şansla alakası yok zaten sen ne konuştuğunu bilmiyorsun çünkü hiçbir şey bilmiyorsun, yalnış anlaşılmasında ben dışarıda durduk yerde tanımadığı insanları boğazından bıçaklayan mermi manyağı yapan adamlardan değilim ben zaten hapisten korkarım oraya düşmek istemem çünkü özgürlüğünün elinden alınması nedir biliyorum çok kötü bir şey zaten tembel bir insanımdır hani içeride yapamam sıkılırım canım sıkılır kavga ederim ve belkide ölürüm o yüzden içeriye girmek istemiyorum korkuyorum hapisten, ama hafıza konusunda doğru söylemiyorsun mesela ben annemin yüzüne sigara basmış bir insanım annem çayı doğru getirmese yüzüne tokat atardım babamı döverdim şınav çektirirdim aynı şekilde askerde iken gönderdikleri o pis hastanedede hastalara bunu yapmışlığım var dedim ya tembelim diye temebelliğim için odada içtiğim sigaranın izmaritini odadaki bi hasta vardı ona yediriyordum zaten aklı yerinde değildi kolayca yiyordu verdiğim sigara izmaritlerini yani baya bişeyler yaşadım mesela 13 yaşlarımda iken hep ağlardım durduk yere sebepsizce böyle çok ağlardım 2-3 yıl falan ağladım, şöyleki ben 14 ümdeyken 59 kilo bi çocuktum tıka basa yiyordum günde 10 öğünden fazla böylece 120 kilo olmuşdum 9 ay içinde falan sadece kilo almak irileşmek istiyordum sonra ise askere yakın 4-5 ay aralıklarla aç kaldım 10 günlerce ve 87 ye düşdüm askere gittim akıl hastanesinden terhis ettiler döndüm... neyse, yani demem o ki bazı şeyler unutulmuyor evet kimseye zarar vermiyorum durduk yerde kimseleri öldürmüyorum çünkü korkuyorum cezalardan korkuyorum belkide korkak bir insanım bilmiyorum ama şu anda bi yerlerde çalışıyorum 2 yıldır ve tüm iş yerimdeki çalışanlarla kavgalı olmam dışında sorunum olmadı zaten onlarlada konuşmuyorum uzak olsunlar
uzak olsunlar bela istemem evet birilerini çok rahatca öldürebilirim o konuda doğrudur mesela durduk yere bir insanı öldürebilirim o potansiyelim var ama yapmıyorum korkuyorum belkide umudum vardır birşeylerden bilmiyorum ama şu anda pek bi sıkıntım yok normal kendi halimde yaşıyorum, ama mesela şöyleki benim takıntılarım var ciddi derecede takıntılı bir insanımdır mesela geçen iş yerindeki bir adam bana 51 yaşım oldu gel fotomu çek dedi bende bişey demedim biraz konuştum gittim çekdim ama mesela eve döndüğümde rahatsız olmuştum onun öyle isteğinden aklımda şu vardı adamın arabasının camlarını kıracaktım ve içine tehditkar bir not bırakacaktım belkide daha fazlası ama yapmadım korktum birşeylerden bela istemiyorum artık o adamı her gördüğümde ilk önce ben selam verir konuşurum yüzüne gülerim
selam verir konuşurum yüzüne gülerim ama içimde o adama karşı farklı bi his var adamı yok etmek istiyorum öldürmek istiyorum aniden çah damarını kesip kanlar içinde kalmasını istiyorum ama yapmıyorum neyse... mesela ben kimseyle muhattab olmam mesela geçen otobüste 3-4 tane ergen gözümün içine bakıyorlar artık dalga geçme amacı ilemi yapıyorlar ne bilmiyorum aylardır bunu tekrar ediyorlardı durduk yere gözüme bakıp kafalarını çeviriyorlar task konusu etmişlerimi ne herhalde ama bende bela istemediğim için bişey yapmıyordum mesela geçen aylar öncesi diyeyim birinin evine gittim cebimde bıçak vardı babasını çağırdım çocuk çıktı anlattım derdiniz ne diye niye gözüme bakıp duruyorsunuz ben dalga konusu olabilecek bir adam değilim diye ama çocukta sanki ben deliymişim gibi yooo bakmıyoruz falan filan geçiştirdi sondad aözür diledi babam bilmesin falan neyse ama çocuk sonra o haraketlerine yine devam etti bisey yapmadım artık geçen başka bi çocuk onun arkadaşlarından aynı şeyi yaptı bende bacağına tekmeyi bastım anasına küfür ettim yüzüne ondan sonrada artık durdular neyse yani demem o ki bela istemiyorum kimse bana bulaşmadıkça sıkıntı yok idare ediyoruz normal yaşamaya çalışıyorum kendi halimde bir insanım zararım yokdur sessizmdir gerektiğinde konuşurum yalnızım severim yalnızlığı kimseyle işim olmaz, yakım davranan insandan nefret ederim meseafe önemli neyse.
ben annemin yuzunde sigara sondurdum ama ben cok iyi biriyim, ben birine izmarit yedirdim ama gercekten iyi biriyim, ben birini rahatlikla oldurebilirim ama inan bana cok iyi biriyim, ben bir cocuga tekmeyi bastim ama yemin ederim iyi biriyim... cennetten mi dustun ya sen 😀 yaptigin sacma sapan seyleri savunuyorsun suc makinesi olmussun daha ozgurlugumun elinden alinmasindan korkuyorum diyorsun korkman gereken sey suc islemek olmali. ozgurlugu kaybetmemek degil. suc islemenin yanlis bir sey oldugundan kacinmalisin bu durumdan. yalnizligi sevmene cok sevindim, yakin davranan insandan nefret etmeye de devam et. normalde her zaman anlayisliyimdir, sasiriyorum acikcasi kendini bu sekilde duzgun ifade edebilen biri yaptigi davranıslari nasil sacma gerekcelerle savunur? her neyse, umarim hicbir yerde karsilasmam seninle
Nesi saçma doğru söylüyorum işte özgürlüğümün elinden alınması ne demek biliyormusun sen tabi kadın olduğun için hiçbir şey bilmiyorsun tabikide korkuyorum, ben zaten iyi bir insan olduğumu idddia etmiyorum ayrıca iyi insan diye birşeyin olduğunada inanmıyorum insanlar hayvanlardan pekte farklı değil yani çıkarımaza ve iç güdülerimze göre haraket ederiz buda bizi gerektiğinde şeytano ve ya melek tanımlı yapacaktır benim söylemeye çalıştığım şey sen bana dokunma ben sana dokunmayayım hepimiz saygı çerçevesinde kanunlar ile yaşayalım bireysel takılalım özgür olalım kimseye rahatsızlık vermeyelim kimsede bize rahatsızlık vermesin yargı makinesisiniz dostum
Benim bahsettiğim şey bu ancak şu dönemdeki insanlara zarar vermek neden yanlış bir şey olsun insanları neredeyse hepsi zarar görmeye layık hakediyorlar herşeyi bunu bil isterim
kanunlari senden daha iyi biliyorum bu isin okulunu okuyorum dostum. sorunu sordun, cevap verdim. kimseyi yargılamaya calismiyorum senin suc gecmisin de beni alakadar etmiyor, pisman olma ihtimaline de inanıyorum ancak sen hava atar gibi "ben suna soyle zarar verdim, ben bunun kolunu kirdim" diyorsun. ben buna sasiriyorum. ayrica bir kadin olarak emin ol senden daha cok korkuyorum
Hava atar gibi söylemiyorum buna yemin edebilirim ayrıca yaptığım şeyler hava atılacak şeyler değil ve ben bu tür saçma canım kötücül şeyler ile hava atacak kadar aptal bir insan değilim, başıma gelenleri anlattım burada içimi döktüm birazcık kesinlikle şunu söylemeliyim geçmişe dayalı yaptığım hiçbirşeyden pişman değilim çünkü beni bu hale toplum getirdi ebeveynlerim devletden tut herkesin tırnağının ucu var benim bu durumda olmama o yüzden pişçan falan değilim hatta keşke daha kötülerini yapsaydım hatta birileri ölmüş olsaydıda şuanda bunları yazsaydım verdiğim zararı verip beyaz sayfa açardım kendime neyse zaten canım sıkılıyor yarın işe gideceğim o yüzden burada takılayım dedim biraz ara sıra girerim buraya, korkuya gelince ister inan ister inanma benim daha önce hiçbir taciz tcavüz geçmişim yok yani yakınından bile geçemem hatta bir kıza laf atmışlığım bile yoktur en fazla bir kadın için korkulacak olayım yüzüne sağlam bi yumruk atmam olurdu başkada bir şey değil
sana saygi duymayi deniyorum ama hala ayni seyi yapiyorsun. baskalarini suclayarak bir yere varamazsin hicbir konuda. daha pisman degilim keske oldurseydim diyorsun, zor seyler yasayan herkes karsisindakini olduruyor mu sence
Hayır birilerini öldüreceğim demiyorum sen iyi oku yazdıklarımı pişman değilim diyorum öldürmüş olsaydım diyorum nefretim vardı diyorum hasta ettiler diyorum belirttim üstte zaten şu anda kendi halimde takılıyorum normal vatandaşım ben
"keske daha kotulerini yapsaydim hatta birileri olmus olsaydı" yazmissin neyini savunuyorsun daha, yazili metin olmasa deli muamelesi yapacaksin bana da
Evet işte geçmişi belirtiyorum şuanı değil bunun için ingilizce terimler vardı ya hani neydi o past present mi deniyordu öyle birşeyler
nsdjkd komiksin
Aynen