Eşimin doğum günü yaklaştı yemeği dışarıda istediği yerde yiyecez ama mekan çokta kutlama için uygun bı yer değil o yüzden pasta kesimini eve suslerle hazırlayıp evde mi yapalım Yoksa dışarıda pastanede organizasyon mu ayarlayayim dışarıda mi keselim çok kararsız kaldim
Pastayı evde kesin
Pastayı dışarda kesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sen nasıl rahat edersen artık gadası
Geçen yıl da evde ayarlanmıştım böyle şimdide farklı bı şey olsun istedim sen hangisinden mutlu olurdun Bide dışarıda eşim kasılır mi ki kalabalık olcak ya ondan da bilemedim
Evde rahat olur sonrası içinde ev iydiri
Evde pasta kesin diyorsun yani
Pasta sonrası odanıza gidersiniz diyorum dışarıda olunca zor olur
Pastayı evde kesin
Yap bir tane piskevitli pasta yiyin evde. Alt tarafı doğum günü abartmayın.
dogum gunu kutlayan erkekten olmaz
Evde kesin