Namazlarımı nasıl düzene koyarım?

Namazlarımı düzgün kılamıyorum. Normalde çok dikkat eden diğer ibadetlerini de yapan biriyim. Her gün okuma yaparım tesettürüm düzgündür zikir falan da çekerim ama namazda farklı bir şey oluyor. Öğle zamanında evde olmadığım için ve dışarıda kılmaktan çekindiğimden o namazım zaten kesin kaçıyor ve böyle olunca da sanırım nefsim zaten namaz kılmadın diyerek bana üşengeçlik yüklüyor. Nasıl çözeceğim bilmiyorum, yardımcı olabilecek var mı?

Namazlarımı nasıl düzene koyarım?
Cevapla