
Bence bu öpüşme ahlak sınırları dışında 😄 Bu yüzden gözaltına alınmaları iyi olmuş. Sizin düşünceniz nedir?

Bence bu öpüşme ahlak sınırları dışında 😄 Bu yüzden gözaltına alınmaları iyi olmuş. Sizin düşünceniz nedir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
beni ilgilendirmez takmam.
Yanlış da öpüştü diye gözaltı olduğunu bilmiyordum
Yanlış öpüştüler diye gözaltına alınmadılar. Yanlış öpüşmeleri toplum tarafından tepki çekti diye gözaltına alındılar. Toplum tarafından tepki çekmese belki de gözaltına alınmazlardı
Bırakacaklar niye gözaltına alıyorlar hep işte gösteriş
Artık faşist olcam gerçekten
Neden faşist olacaksın sebebi ne
Tahrik oldum