Marketten para üstü alıyordum tam kadına eksik verdin dedim meğersem 1 tl değil 5 tl imiş şaşırdım fnndd


Bende ilk gördüğüm zaman şaşırmıştım hatta 1 TL sanmıştım dikkatli bakınca 5 TL olduğunu anlamıştım. Hala cüzdanım da uğur parası olarak duruyor duracak
Evet bir migrosu dolandırıp aldım ben de. Bana da tam tersi 1 TL yerine 5 TL verdi fark etmedi ben de söylemedim dikkat etseymiş herkesin iyilik meleği olamam😏
Bana da 1 TL yerine bu 5 TL'yi vermişlerdi 😃
oooo zengin oldun
Daha elime geçmedi
niye geçmedi
Bilmiyorum baya oldu oysa
Teşekkür ederim
Cevap
29Cevap
Hayır hiç görmedim daha önce
Umarım 1 lira ile aynı boyutta değildir. Yoksa 5 lirayı fark etmeyip enayi gibi vermem mümkün 🤦🏻♀️
Ben bozuk para taşımıyorum artık. Hatta para taşımıyorum. Kart kullanıyorum. 200 liradan başka da olmaz üzerimde olursa. Buna rağmen gördüm. 😅
Evet cüzdanımda 7 8 tane madeni 5 tl var. Az önce gratise 1 TL diye 5 TL verdim. Kasiyer uyardı paramı geri verdi😅
Bende rastladım bugün, kâğıt 5 beklerken demir geldi; yanlış verdiniz diyecekken, 5 olduğunu fark ettim son anda
Aynı şeyi bende PTT de yaşadım bugün..
Adama dedim eksik verdiniz sanırım.
Dedi ki elinizdeki para 5 TL.
Yerin dibine geçtim :D
5 liraın maliyetini düşürmek için tenekeden yapmışlar 100 yıllık para bile solmuyor bu mngklarım milletin suratını soldurdu kasvetli soykalar
Bende henüz görmedim. Çok nadir alışveriş yaptığım da belli oluyor.🤭
Onu geçtim 100. yıl parası basmışlardı ona hiç denk gelemedim ben
Evet duymuştum ama elime geçmedi nakit işlem yapmıyorum ki 😂
kumbaramda bir sürü 5₺ var elime geçeni attım madeni 5😃
bu para tedavulde mi yoksa olimpiyat paraları gibi sinirli sayida mi basildi acaba
Evet hep bana veriyorlar TL nin deri artık demire kadar düştü
Çok geçti elime her seferinde bende 1 tl diye verdim iade ettiler 😃
Evet göreli epey oluyor aslında yakın zamanda pek denk gelmedim…
Çıkalı çok olmadı mı ya kardeşim biriktiriyordu 10-15 tane vardı onda
RpaDunyasi. com ailesi olarak başarılar dileriz.
Evet gördüm ve çok güzel hatta bir kasiyer yanlışlıkla 1 tl yerine madeni 5 verdi
Birkaç kez elime geçti şahsi düşüncem artık 500 lük banknot çıkması gerekiyor artık
5 tane filan var bende kullanmıyorum
Gördüm para koleksiyonuma da attım birkaç tane var
Evet gördüm ve bende var. Saklıyorum 😂
Ne ara bukadar kirlenmiş 😂😂
Şu an bu para elime hiç geçmedi 🥲
Sadece bir kere denk geldim
Evet çok gördüm yeni değil bu
Ama kağıt ₺5 daha yaygın
Madeni 5 tl olarak 10 tane falan var bende
Heryerde var ki
Bir kaç defa elime geçti
Kendi elimde görmedim şu an sen de görüyorum
Bir kaç kere elime geçti
Evet aşko bende de var
Bir kere görmüştüm🐣
Ben bunu bir tl diye verdim hep
Tr de iken şokta verdiler kxkxkd
babaannnem de n aldım bir kaç tane
5tl para üstü alma fırsatım olmadı hiç
Evet. 1 TL ile karıştırıp birine verdim sanırım
Ben koleksiyonuma koydum.
Geçen bir müşterimden almıştım..
Görmez olaydım
Sen ülkeye yeni giriş yaptin heralde
Gördüm geçen dolmuşa verdim bir tane vardı elimde
Bunu da gördük şükür
Evet tanıştım
1 sene oldu
Bende var saklıyorum harcamadım
Hayır görmedim
Bı kere denk geldi
Hayır görmedim
Evet bende de var
gördüm tâbi
Evet günaydın
Gördüm evet
Canlı görmedim
Evet.
Şimdi gördüm
Evet
çok var bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?