Ohhaaa 27 28 30 vs abi demicem miiii?
Yani kendimi 17 gibi hissediyom bu bünye nasiii 25 oluyorrr noluyor napcam. Yardimmm
Ohhaaa 27 28 30 vs abi demicem miiii?
Yani kendimi 17 gibi hissediyom bu bünye nasiii 25 oluyorrr noluyor napcam. Yardimmm
Aslında yaş bakmaksızın abi abla dayı amca kavramlarını kaldırmak lazım. Geleceğini kapıyor ve insanlara kendini daha rahat ezdirebileceğinin vibe ını veriyorsun. Örneğin kendinden 5-10 yaş büyük birisiyle evlenebilirsin. Bir insan ile tartışırken abi abla falan demek onu havaya sokuyor hee bu benden küçük ben oun erim diye düşünmese bile bilinç altında böyle hareket ediyor vesaire. Bey hanım gibi sıfatlar kullanmak daha iyi...
Cevap
11Cevap
demiyorsunuz evet
Abartma istersen :) 25 çok güzel bir yaş, nice güzel dolu dolu hissedeceğin yaşların olsun. Abi demene gerek yok, bana deme :P 😍
Ya millet yaslandin diyo kafayi yemisler
Ya boş ver milleti allah aşkına, gencecik bir kadınsın, insanlar 45'inde bile çocuk yapıyor. Yaşın çok güzel 😍
Tsk ederim ve kesinlikle haklisin ben kendime yaslandin diyemem cok sacma
Eskiden hep yapardm bunu 19 oldum 20 oldum hep off yaslaniyom diye üzülürdüm
Ama sacmalama be dedm sonra üzülmeyu kestim
Ahaha iyi yapmışsın, ki zaten 25 filan da göstermediğine adım gibi eminim :)
Haha r
Tsk ederm deli
Günaydıııın. Ben teşekkür ederim deli 😌
en güzel dönemdesin kimseye abi deme 30 üstü iyidir zevkine bak
Tsk ederm
amca teyze dediklerinin yaşına geliyorsun yavaş yavaş
Abartma knk daha 20 lerdeym 40 lar ölsün ozmn
25 olmuşsun işte yavaş yavaş geliyorsun dedim zaten, teyze oldun demedim :)
Relax ol
ben her zaman relaksım tatlım
Tatlin degilim kuzunum
kuzun değilim tatlim :D
Hyr ben senin kuzunum
Ben de kendimi 30 hissediyorum, ben napayım? :(
Bu hep böyle. İlerde ne kadar yaş alırsan al kendini hep 18 hissedeceksin. İnsan nefsi yaşlanmıyor çünkü
Bana da abi dememen lazım.
Bana kocam de o zaman fjfk
😁😁çok hızlı geçiyor zaman
Pek hizli gelmedi
Yaşlandın
Sacmalama gencim 20 lerdeym ozmn 50 olanlar ölü
demiceksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?