Ben şimdiye kadar yaşadığım şehirleri memleketim gibi benimsedim. Yıllardır aynı şehirde yaşıyormuşum gibi hissediyorum hep 😅


Hem büyükşehir, hem aşırı kalabalık değil, ayrıca deniz kenarı. (bu yaz ölü balık kokuyordu o ayrı, belediye çalışmıyor)
Tabi denizinde yüzülmüyor fakat toplu taşıma ile denize girmeye gidebiliyorsun.
Zaten doğduğumdan beri burdayım. Yaşadığım yeri çok seviyorum.
Cevap
23Cevap
Ankara ve benimsemiyorum hiç sevmiyorum da..
Evet severim Kayserimi gadası
Marasa atandım geçen sene ve memnunum aslında.
Hala devam öyle
Bende kalıyorum.
Daha da kötü olabilir
Olabilirdi
Görmediğim şehir dört tane ülkemin tüm sehirlrri bence çok güzel.. Şu anda İzmir'de olmak bir İstanbullu olarak benim için çok iyi.
İstanbul trafiği ve kalabalığı olsun aşırı can sıkıcı bir şehir
Yoo hiçte bile. Ben çok rahat alışırım her yere 😂
8-9 senedir aynı şehirde yaşıyorum hiç yadırgamadım
Evet doğup büyüdüğüm şehir şehirlerin en güzeli İstanbul 💕
Hayır benimsemem çünkü şehir şehir gezen biriyim genelde
Hayır , Suriye’li ve Afgan aveller benim yerime benimsiyor
hiç benimsemiyorum yaşadığım şehirle benim hiç alakam yok yani ahhshsjdfklfmcocm
aç kpk pinti memur şehri hiç sevmiyorum buradan kodese düşsem bana tatil ankaradan uzaklaştığımda heryer huzurlu gri beton şehir mahkeme duvarı suratlar
Vay güzelmiş burası da. Her yeri benimsemem. Benimsenmeyecek yerler var maalesef.
İstanbul'u benimsemeyen var mıdır dünya üzerinde :d
Burası on gözlü köprü
Yaa ne sqndın 😅
Başka da at da biliyim 😅
Yook başka şehirler demiştim ben samsundayım
Sayılır :) yakın
Sen nerdesin
Orayaa daha yakınım 😅
Antepte 😅
Asıl memleket neresi hocam
Etmişsindir hocamm :)
Sizin memleket neresi hocam
Aa burası Kütahya Simav, çok güzel şehirdir
Erzurum Aşkale?
Van Erçiş?
Daha Samsun Bafra diyecektim 😟
Kahta mı yoksa
Aklıma gelenleri 😄
Birecik?
Lice mi?
Hmm, çok güzel yer..
İzmir i seviyorum buraya yerleşmeyi düşünüyorum
Gonya yolundayım gonya
Ankara'da yaşayan biri olarak İstanbulu özledim.
Hücrelerime işledi
Evet ama o yokken zehir gibi
Seviyorum İstanbulu her ne kadar sikayetci olsamda
Bir Trabzon kadar olmasa benimsiyorum
Benimserim evet. Ülkeleri de benimserim.
Hayır benimseyemiyorum
evt yaşadığım yerleri benimsiyorum
Tabii.
Yok ya hiç
Benimsiyorum evet.
Fazlasıyla aybus
Alışınca evet
İvettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?