Güncellemeler
1 yıl
Ne yapacağız biz.. hiç çözüm yok mu..
Güncellemeler
1 yıl
Giyimimide kısa giymemi istemiyo kimse için bugüne kadar değişmedim ama ona değer verdiğim için bir aydır diz altından kısa giymiyorum, ama orta yolu bularak daha kısa için alistircaktim onu ama tek sorunumuz bu olsaydı keşke biz herşeyde farklıyız ben Atatürkçü o AKP'li, giyim farklı din farklı Allah'ım çok zor çok ama değer veriyoruz ve kimse kimseyi bugüne kadar kırmadı birbucuk ay olacak...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Seni hak dine çağırıyorum
EŞHEDÜ EN LA İLAHE İLLALLAH VE EŞHEDÜ ENNE MUHAMMED'EN ABDÜHÜ VE RESÜLLALLAH
Koptum ya ahhahsjdh
Tüm çözümü buldun valla bı anda 😂
Ne sandın abla papa önünde eğileceğime imam arkasında secde ederim
Ay herkesin inancı kendine bana göre en mükemmel inanç benimki.
Müslümanmisin
@MustafA_200 abi kıme soruyorsun ben Elhamdülillah Müslümanım
Neden peki en mükemmel inanç senin tanrı nın oğlu var diye mı tanrının oğlunu öldürdüler diye mi
Uzaklaş bacım arap gelenekleriyle büyüdüyse boş ver gitsin daha açık fikirli biriyle ol evlenince pişman olursun
İçim acıyor din harici başka bir sorunumuz yok ve çok üzülüyorum sadece iki farklı insaniz hemen her konuda ama birbirimize değer verdik..
Ya bırak gitsin arap geleneklerine göre büyüyen biriyle geçmez hayat değmez yani sığ düşünceli olurlar
Eski erkek arkadaşım hristiyan Araptı beni hiç kisitlamiyodu hep olduğum gibiydim kısıtlama ne bilmezdim aslinda benimki şu an müslüman muhafazakar ondan biraz...
Zaten müslümanlıkta hristiyanla evlenmek yasak kesin seni de müslüman yapmaya çalışırkar
Evet öyle yapmak istiyor ama olmam bu gidişle biticek bende hristiyan bulcam..
Hristiyan bul canım kendi değerlerinden vazgeçme hem daha rahat olur yarın bir gün seni kapatmaya da çalışır bu ayrıl gitsin
Ayrıldık... Bugün bitti. İnancimdan vazgeçemem.. her konuda da oldukça farklıydık hiç olurumuz yoktu çocuk olsa o konuda bile farklı düşünüyorduk yetiştirme konusunda..
Doğrusunu yaptın canım evliliğin çok kötü olurdu fikrinin uyuştuğu birini bul onunla devam et
Yolun başındayken ayrıl ben olsam benim karım der laf ettirmezdim ama beyfendi böyle değilmiş
Enteresan bir durum
Evet ve bize denk geldi...
Bizim doğuda da Hristiyan var arapta var pek kız alıp vermezler birbirine
Olmuyo zaten bende bunca farklilikla onla evlenmek istemem korkarım, bana uygun hristiyan birini bulmam lazım ve beni kisitlamayacak. Giyimimi bile sorun ediyor maalesef ama bir yandanda bana çok değer veriyor her bulustugumuzda prenses gibi davranıyor.. çok zor ya
Zor evet hayırlısı olsun
Teşekkür ederim 🙏🏼🙏🏼
Rica ederim
Seni seviyorum diye kulkanmazsin
Nerenin hiristiyanisin
Ben Protestanım
Cok sevindim nerdensin
Ben adanaliyim aslen, sen de mi hristiyansın sevindim demişsin
Evet süryaniyim
A iyiymiş doğulu musun orada Süryani çok oluyor diye duydum Mardin tarafları
Aynennnnn
İyiymis
Mesaj yazdim
Bakamam yani neden özelden mesaja bakayım ki
burada misin