Arkadaşlar evde tek yaşıyorum oturma odasının kapısını kapatmıştım uyandığımda açıktı?

eve biri girmiş olamaz çünkü 2 yerde kilitledim ve rüzgardan da olamaz çünlü kapıyı bildiğin tam kapatmıştım bir uyandım kapı açık?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ablam girmiş eve korktum valla hırsız falan diye kdkdkdkdkdkd
Arkadaşlar evde tek yaşıyorum oturma odasının kapısını kapatmıştım uyandığımda açıktı?
Cevapla