Güncellemeler
1 yıl
Bayan değil bu öğretmen erkek
Sınıfımdaki Kızların ismini biliyor mesela bugün yoklama almaya gelmiş lavabodaydim ben. resmen arkadaşım ismimi söylese o kim diyecek bir tavıra sahipmiş az kalsın yok yaziliyordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kadının adını yanlış söyle hitap ederken o hatırlar seni sonra
Kadın değil erkek
Aynısını yap
Ne yapayim
Yazdığımı, diyelim adı ali ahmet de
Hımm genelde direkt bir şey diyeceksem hocam diyorum ama
Ahmet hocam de, ya da kursta görünce selam verirken ahmet hocam iyi günler de beklemeden yürü dikkat çekersin adını öğrenir
Zaten beni tanıyor tabii ki bilerek yapıyor gibi
Sende aynısını yap o zaman dene sadece
Deneyip göreceğiz
Bu kadar dertle nasıl yaşıyorsun. Hayat zor..
Aman takma bötle şeyleri
Takıyosun ister istemez sinir oldum ne isimmiş arkadaş bir türlü ezberleyemedi oysaki 2 kere sordu önceden. 2 kere söyledim
Yaş kaç dershane diyon lise misin
2. mezun senem 19 yaşındayim
Kaç bin yaptın
Kötü yaptım işte bu sene son kez deneyeceğim
Hangi bölüm istiyosın
Akademisyen olmak istiyorum çap falan da yaparsam psikoloji güzel olabilirdi sıralamaya bağlı birazda
Anladım umarım başarırsın bende mezun senemde kazanmıştkm
İnşallah
İsmin ne
Bu mu tek derdin şimdi gerçekten 😃😃
Yes sinir oldum çünkü
Söyle hocanı ben uyarayım yapmasın böyle ders çalışmasını etkiliyor diyeyim
Hahahha çok komik beyfendi
Havanı değiştirmiş oldum fena mı 😃😃
Çok sağ ol valla
Ne demek sana iyi çalışmalar burada kalma fazla
Şaka bir yana neden böyle yapıyor dediğim gibi kolay bir ismim var zaten. benim ismimde başka biri de yok sınıfta o kadar kişinin ismi akılda kalıyor benim ki kalmiyor
Çok düşüncelisiniz valla teşekkürler
Bilmiyorum bence çok kafana takılıyorsa konuş onunla
Ne konuşayım
Buraya dediğin sorunu ben kafama takıyorum bana isimle hitap edin de
İroni yapıyorsunuz herhalde yaş kaç
Yoo bir şey yaptığım yok profil açık benim
Bu hocanın benim ismimle alıp veremediği var. zaten iki kere ismimi sordu ve hâlâ unutuyor güya ne kadar saçma
Saçma olan senin bunu takıntı yapman
Demek bir şey sezmişim ki takıntı yapıyorum mantıken
Tamam bu takıntıyı hoca ile konuşarak çöz işte
Bir kere bana bitanem demişti onun dışında bana hiç kötü davranamıyor terslemiyor mesela telefonlar toplanıyor bir çok öğrenciyi görünce koyduruyor ben 2 kere yanından geçtim telle hiç bir şey demedi dershane de aranıyor ya hani neden gelmediğimizi öğrenmek için bu adam arıyor o gün ben rahatsızım dedim geçmiş olsun dedi neyin var dedi ben de nezle olmuşum galiba demiştim tekrar geçmiş olsun demişti sonuçta o gün hasta olduğumu belirtmişim daha niye soruyor neyin var diye dershane kitaplarını alıcağımız günde bana aşağıda çantana koyar yerleştirirsin dedi ben bilmiyormuyum çantama falan koymayı enteresan bir tip
Sen platonik misin yoksa
Ne alaka
Bence öyle yani baksana şu haline
He normal yani evli genç bir adamın reşit birine bitanem demesi kibarlık yapması
Rahatsızlık duyuyorsan bunu da ona söylemelisin bana böyle özel kelimeler kullanmayın şeklinde
Nedir sıkıntın gece gece anlamadım ki bi diyorsun ismimi bilmiyor bilmem ne binde diyorsun bana bitanem diyor
Evet ismimi sürekli unutuyor bilmiyor ve bitanem diye hitap etmişti
Tamam sana iyi geceler dilerim ve derslerinde de başarılar
Normal hayatta da böyle kaba birisi misiniz
Kaba bir insan nasıl olur?
Hani tersliyorsunuz ya benim burada yaptığım kötü bir şey yokki şu an böyle diyorsunuz ama benim yerimde olsaydınız sizde aynı düşüncede olurdunuz mantıken evli birisinin böyle yapması hoşuma gitmiyor ve bana da ayrımcılık tanındığı zaman sorguluyorum her insanın yaptığı gibi
Tamam ben de sana diyorum ki bunu hocaya söyle uygun bir dille hoşuma gitmiyor bu davranış diye
Ben de biliyorum bunu söylemeyi. ama sizin düşündüğünüz saçmalığı o da düşünür diye söyleyemiyorum keşke o düşünebilse biraz ben de bunu düşünmek zorunda kalmasam
Ben ne saçmalık düşünüyorum?
Dediniz ya platonik misin diye ondan bahsediyorum
Tamam ben artık bir şey demiyorum sana iyi geceler dilerim uzadı baya konuşma
Peki
Selam burada mısın
Dalga geçiyor