Detayları buraya yazıyorum
Şimdi bu çocuk "ben 2000'ler, 90'lar tarzı enerjik pop şarkılar yapıp, o tarzda da klipler çekeceğim" diyor. Yani buradan okuyunca "ne var burada, bırak çocuğun yakasını" falan dersiniz belki ama rezil edecek kendini herkese diye korkuyorum.
Abi şarkıları da yapmış birebir eski tarzda, sanki 2008 şarkısı dinliyon a.. q.. buna gülerler şimdiki devirde
Tarkan ve Murat Boz'a özeniyor her anlamda, bitmiş gitmiş batmış bi pop müzik devrimine özenir mi lan insan
Yakışıklı da çocuk aslında, Murat Boz'a da benziyor biraz
Diyo ki, hobi olarak, meraktan yapacağım, para, ün için değil.
Oğlum her ne için olursa olsun kendini rezil etcen diyorum, dinlemiyor. Saf, kalbi temiz çocukta aslında, garip kafada biri yani.
Şu çocuğa ne desem taşınır fikrinden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Açıkça söylemek gerekirse senin gibi insanları görünce agizinin ortasına kürekle virasim geliyor ama sonradan bunun suç olduğunu hatırlayıp Allah'a havale ediyorum 😩 bırak yapsın hatta sende onu destekle klip çekecek ise falan orada oyna takıl kafana göre onunla , yaptığı müzik türü hoşuna gitmeyebilir ona bir şey diyemem ama bu mantaliteden çıkın , yani çok afedersin opa gangam style diyen elinde kalem ananasa batırıp çıkaran kişileri YouTube'dan molyarlar izledi ve çok çok çok iyi paralar kazandılar bunu utumayin , olabilecek en kotu seyi soyleyim bir kaç yüz hayranı olur 🤷 bu kötü bir şey değil , kendini denemek istiyor ve benc yerden göğe kadar haklı, yapmak istediklerimiz için hiçbir zaman geç ya da erken değildir , belki süperstar metastar falan olamaz ama en azından dener , bunun için medeni cesareto var 👍 sen ise kalkmis burada yok resil olacak falan diyen bir korkaksin vak bu kadar açık ve net konuşuyorum 😤veya ona destek ol uada yolundan çekil 🤷
Dönemin şarkılarına lafım yok ki zaten, onlarla büyüdüm ben de. 21 yaşında, o nesilden olmayan biri, çıkıp o giyimde, o tarzda klipler yapınca arkadaşları falan saçma bulur, alay ederler, üzülür diye korkuyorum
Bu cidden senin korkman üzülmem cekinmen gereken şey mi? Ben olsam kuzenime nasıl yardım edebilirim nasil herkesin olmasa da çoğunluğun seveceği bir hale gelir diye düşünürüm 🤷 şu zamanda nette gördüklerine bir bak inan bana onun yapacağı bir klip vs onlardan daha kotu olamaz hatta daha iyi olur buna eminim🤷hatta uzerine ek olarak şunu diyeyim bana ulaşsın yapay zeka ile bir sarkisini ben yazicam ok 😤
https://vm.tiktok.com/ZS2EaHwxh/
Yapay zekadan kendisi yardım alıyor zaten. Neyse. Sağ olun
Ne alaka yahu. O dönemin şarkılarını gayet de güzel bulan pek çok yaştan insan var. Zevk meselesi bu. Sen dönüp bakmazsın belki ama günümüz şarkılarına senin yukarıda yazdığın gibi yorum yapanlar da var.
Kanka şarkılara lafım yok ki zaten, onlarla büyüdüm ben de. 21 yaşında, o nesilden olmayan biri, çıkıp o giyimde, o tarzda klipler yapınca arkadaşları falan saçma bulir, alay ederler, üzülür diye korkuyorum
O değil de sen niye hem kız hem erkek hesabı ile aynı soruyu soruyorsun?
Hadi üstünde söylemişsin işte gereksiz
Yani gereksiz olmasına gereksiz ama, onun bu fikirden vazgeçmesini sağlamak istiyorum
Uğraştığınla kalırsın o fikirlerden geri dönmez
Öyle görünüyor