Bi tane sa_ak erkek kuzenim var, böyle bi eylemde bulunmak istiyor, normal mi sizce?

Detayları buraya yazıyorum

Şimdi bu çocuk "ben 2000'ler, 90'lar tarzı enerjik pop şarkılar yapıp, o tarzda da klipler çekeceğim" diyor. Yani buradan okuyunca "ne var burada, bırak çocuğun yakasını" falan dersiniz belki ama rezil edecek kendini herkese diye korkuyorum.

Abi şarkıları da yapmış birebir eski tarzda, sanki 2008 şarkısı dinliyon a.. q.. buna gülerler şimdiki devirde

Tarkan ve Murat Boz'a özeniyor her anlamda, bitmiş gitmiş batmış bi pop müzik devrimine özenir mi lan insan

Yakışıklı da çocuk aslında, Murat Boz'a da benziyor biraz

Diyo ki, hobi olarak, meraktan yapacağım, para, ün için değil.

Oğlum her ne için olursa olsun kendini rezil etcen diyorum, dinlemiyor. Saf, kalbi temiz çocukta aslında, garip kafada biri yani.

Şu çocuğa ne desem taşınır fikrinden?

Bi tane sa_ak erkek kuzenim var, böyle bi eylemde bulunmak istiyor, normal mi sizce?
Cevapla