Bugün yeni yan komşuların gürültüsünden bıktım. Ne yapmalıyım?

Bir hafta önce taşındılar ve bugün çok gürültü yaptılar. Çocuk sesleri bir yandan kadının bağırması bir yandan adamın sesi bir yandan bugün gerçekten bıktım. Ders çalışmaya çalışıyorum ve rahatsız oluyorum.

şu an sustular ama gün içinde sesler devam ederse hemen gidip söylemeli miyim yoksa başka bir gün tekrar yaparlarsa mı söylemeli miyim?

Karar veremedim. Çünkü insanların sorunları olabilir ve tolerans göstermeliyim diye düşünüyorum.
Ama başka bir gün tekrar yaparlarsa uyarmayı düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Bugün yeni yan komşuların gürültüsünden bıktım. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Yine sesler yükselmeye başladı.🤦‍♀️😮‍💨
Bugün yeni yan komşuların gürültüsünden bıktım. Ne yapmalıyım?
Cevapla