Okulun boş gelmesi ve kendini nimetten sayan şımarıklar?

Arkadaşlar 12. Sınıfa gidiyorum bu zamana kadar hep bir disiplin vardı en küçük bir terbiyesiz hatamızda döverlerdi ailede ama okulda ne ögretmene saygı var ne büyüklere ögretmenin yanında ağız dolusu küfürler bu durumu engellemek için şiddet uygulanamıyor yasak biliyorsunuz ama gerçekten bir tepki olmayınca insanlar çozutuyor ben 9 yaşından beri calışıyorum belli aralıklarla bir büyüğümüze ağzimizdan lan ciksa bile ozur diliyorum ne bicim birsey bu tabiki onlar ne derse haklılar nede güzel dil olmasın demiyorum ama derste makyaj yapıyorlar koktu diyorum sana ne aptal diyorlar burada öğrenim görmeye geldim ben yazık gercekten

Güncellemeler
1 yıl
Ailede bir disiplin var yani
Okulun boş gelmesi ve kendini nimetten sayan şımarıklar?
Cevapla