Arkadaşlar 12. Sınıfa gidiyorum bu zamana kadar hep bir disiplin vardı en küçük bir terbiyesiz hatamızda döverlerdi ailede ama okulda ne ögretmene saygı var ne büyüklere ögretmenin yanında ağız dolusu küfürler bu durumu engellemek için şiddet uygulanamıyor yasak biliyorsunuz ama gerçekten bir tepki olmayınca insanlar çozutuyor ben 9 yaşından beri calışıyorum belli aralıklarla bir büyüğümüze ağzimizdan lan ciksa bile ozur diliyorum ne bicim birsey bu tabiki onlar ne derse haklılar nede güzel dil olmasın demiyorum ama derste makyaj yapıyorlar koktu diyorum sana ne aptal diyorlar burada öğrenim görmeye geldim ben yazık gercekten
Güncellemeler
1 yıl
Ailede bir disiplin var yani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Benim dönemimde 11 sınıfın 2 dönemi pandemi vardı ve ondan sonra okula hiç gitmedik evimde oturup kendim üniversite kazanmıştım bu yüzden çok şanslı hissediyorum ama Ken seninle aynı fikirdeyim senin yerinde olsam açık liseye geçerdim çünkü bunlarla okunmaz herkesin derdi okul değil gerçekten hepsi daha sonra çok pişman olacaklar
Aileleride onlarla konuşmayarak onlara kötülük yapıyorlar
İnan birçoğunun ailesinin umurunda bile değil bu dünyaya Bir çocuk götürmek çok büyük bir sorumluluk insanlar bunun farkında değiller çoğu 18 19 yaşlarda anne baba olduğu için kendi çocuklarını eğitmeyi dahi bilmiyorlar maalesef ki o yüzden sen eğer kendi geleceğini düşünüyorsan açık liseye geçeceksin o zaman evde tek başına çalışmak daha iyi ben Marmara üniversitesi'ne kazanmıştım ilk 10.000'e girmiştim mesela evde tek başıma çalışarak sen de yapabilirsin
Sagol ama olay üniversite degil bu sorumsuzluk yüzünden ülke olarak hakettiğimiz yaşam standardlarında yaşayamıyoruz kendi cocuklarini el ustunde tutunca o cocuklarda deger uretmuyor isini adam gibi yapan yok herkes yapiyormus gibi yapiyor
Şu an yapabilecek hiçbir şey yok bu insanlar böyle gelmiş ve böyle gidecekler sen bu insanları değiştiremezsin bu insanları zihniyetini değiştiremezsin bunların kendi kabul ettiği doğruları vardır kendi hayata bakış açıları vardır ne yaparsan yap temelden böyle geldikleri için ağaç yaş iken eğilir diye bir söz var o yüzden sen kendini sağlama alacaksın ve her zaman tedbiriyle yaşayacaksın artık ülkemizin geldiği durum bu maalesef hani üniversite eğitim onu da geçelim maalesef bu sıralar çok fazla etrafta dolanan sosyal çürümeye dibine kadar yaşıyoruz
Özellikle kızlara üzülüyorum kendi başlarına ayakta kalmayı öğrenmeleri gerekip güclü olmaları gerekirken yok makyaj yok ruj sürsünler lafım yok ama tek derdimiz bumu önemli olan derste değil herkes kendini düsünüyor gecen bir kac cocuk diger cocuga kufur ediyor cocugun orasina burasina dokunuyor cocuk dokunsan aglayacak onlar guluyor elim ayagim titredi gercekten nobetci ogretmende eline bir telefonu almis umursamiyor o cocuk sonra okula gelmek istemeyecek pısırık biri olacak o cocuklara hakettikleri ceza verilse velilerine soylense olacak birkere olacak bitecek obur turlu yazik cocuga akran zorbaligi hatsafada
Benim zamanımda da akran zorbalığı vardı lise dönemi biraz kız lisesi'nde okuduğum için biraz daha az da açıkçası erkekler olmadığı için daha rahattık biz sınıfta ha tabii kavgalar oluyordu ama ben biraz daha mesafeli olduğum için kimse bulaşamıyordu bana üniversite daha rahat tabii bu durumda çünkü herkes üniversiteye giremiyor ama ortaokul döneminde özellikle erkeklerle okuduğumuz 8 sınıf dönemi gerçekten korkunçtu gerçekten insan demeyin şahit ister bu mahlukatlara bu yüzden ileride çocuğum olursa kesinlikle özel bir okulda okutmayı düşünüyorum yani artık özel okuldan kastım insanların az olduğu bir yerde okudum istiyorum öyle herkesin giremeyeceği bir yerde çünkü ben çocuğumu bu dünyaya zorluklarla geçiriyorum iki tane ucubenin onu psikolojisini bozmasına izin vermeyeceğim
Insan cocugu icin en iyisini ister ama bu tiplere haddini bildirmezse kendi basinin caresine bakamaz hayat toz pembe degil sadece buda var
Yani ben kendi okul döneminde bunlarla çok karşılaştım çok kavga ettim ama bu kavga onları bitirmiyordu hakikaten korkunç insanlar var yeryüzünde bu yüzden yapacak bir şey yok yani sen bunlarla nasıl mücadele edeceksin ki
Edemicem ama cocugun yaninda surekli ben olamayacagim artik illahi adalete falan diyip konu bitmemeli iki soz soyleyince insanin ici sogmuyor hayat daha zor olacak bu baslangic
Çok fazla zorluklarla büyümüş ve bu tarz şeylere bazen maruz kalmış biri olarak insan kaç yaşına gelirse gelsin unutamıyor bak 13-14 yaşında yaşadığım bu tarz zor balıkları bile hala unutamıyorum bazen hatırlayınca sinir krizi geçiriyorum ama elimden bir şey gelmez ki aradan yıllar geçmiş gidip yakasına yapışıp intikam mı alayım bazı insanları hayat belasını veriyor ama mesela biz de çocuktuk yani biz böyle şeyler yapmadık bunların psikolojisini anlamak çok zor bir çoğu nefretle büyüdüğü için böyle ama ben de çok sevgi ile büyümedim
Vermiyor bunlar hep iyi yerlere geliyor olan sistemide bozup olan senin anana babana oluyor ileridede bize olacak bunların kafasını ezmek lazım olay okuldan cikti diyeceksin ama cikmadi bunlar kendilerini dokunulmaz bizi kendilerinden asagi goruyorlar birdaha olursa akran zorbaligi gidip agzini burnunu kiracagim o cocuga zor degil mi insanin psikolijisi bozulur be
Şu an yapabilecek bir şey yok en azından benim çapımda yani ne yapabilirim tek başıma gidip devrimci mi olayım
Standart ama sen sus ben sus ahmet sus mehmet sus hep bunlar oluyor zaten ahlaklı empati yeteneği olan bir insan bu tür insanları adam edelim der çocuk belki gerçek potansiyelini ortaya koyamıyor belki topluma yararlı biri olacak
Bunlarla ben de çok karşılaştım ve ben de maalesef bu tarz olaylardan dolayı potansiyelini ortaya koyamayan biriydim kendimi zar zor kendimi açtım
Herkes sen değil birde bu iş ciddi dediğin gibi ağaç yaşken eğilir ülke meselesi aslında
Herkes ben değil ama ben bir kız başıma neler neler başardın yani psikolojimi en dipten en yukarıya çekmek çok zor oldu