Merhaba iyi geceler size bir sorum olucak şimdi benim yakın bildiğim bir kız arkadaşım var 3 senelikte arkadaşım kendisi İstanbuld?

Kendisi İstanbul’da oturuyor ben İzmir’de oturuyorum hergün telefonda görüşüyoruz birbirimize herşeyi anlatıyoruz konuşuyoruz falan yani iyi yakın arkadaşız işte kız beni ne zamandır İstanbul’a çağırıyor ciddi ciddi ama diyor ki geldiğinde otelde kalırsın ne olucak diyor yani kalmasına kalırım önemli değil ama sonuçta onun için gelicem ya görüşücez gezicez birlikte falan hani otelde kalırsın demesine biraz kırıldım açıkçası tabi evdeki durumunu bilemem ama hem ayağına çağırıp birlikte gezeriz falan deyip hemde otelde kalırsın demesi biraz saçma değil mi ne düşünüyor ki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda düşünceleriniz nedir

Merhaba iyi geceler size bir sorum olucak şimdi benim yakın bildiğim bir kız arkadaşım var 3 senelikte arkadaşım kendisi İstanbuld?
Cevapla