Bi bakar mısınız buraya ne yapmam gerekiyo bu durumda?

Annemi 3 yıl önce kaybettim, babam olucak kişi ise zaten yoktu annemle yaşıyorduk. Tek kardeşim. Annem vefat ettiğinde bile hiç bi şekilde ortaya çıkmadı yani var ama yok. Ben ise 2 yıl kadar bi akrabamda kaldım üniversiteye geçene kadar daha sonra üniversiteye geçtim ve şu andada kyk yurdunda kalıyorum. O kadar bunaldımki bu hayattan yapayalnızım, sevdiğim kimse beni sevmedi verdiğim değeri hayatım boyunca alamadım, toksik bi ilişkim vardı bi şekilde sürdürmeye çalışıyordum çünkü hayatta tek yanımda olan kişi oydu ama ondanda hayır gelmedi bana haketmediğim çok şey yaşadım ve kendim için bitirdim ilişkyidi. Ailesel olarak tek bir akrabam bile arayıp sormuyor herkesin tek korkusu başlarına kalıcam diye korkuyolardı. Kendimi şu anda o kadar çaresiz hissediyorumki o kadar büyük bi boşluk varki içimde, lütfen bana aklı başında neler yapabileceğime dair fikirler verin. Ben nasıl toparlayacağım?

Bi bakar mısınız buraya ne yapmam gerekiyo bu durumda?
Cevapla