Tek yaşayan Kızın birinin kapatması olmuştur dedi sizce?

23 yaşında kızım var başka bı şehirde tek yaşıyor 4 yıldır sadece telefonda görüşüyoruz. Babası vefat etti. benimde ikinci eşimle anlasamadigi için evini ayırdı. Bugün komşum çay içmeye geldi bana oturduk, kızımı sordu bende anlattım kadın bana birden bire ( komşu haddime değilde bı gitsene kızının yaşadığı şehire git bı yokla , bı bak kimin yanında , nasıl içiniz rahat ediyo kızın başka şehirde , bide sana kendi ağzıyla çalışmıyorum demiş , bı anne düşünmez mi bu kızı kim geçindiriyor diye. Birinin metresi ya da dostu olmuştur. gençlerde suç yok suç anada babada. 23 yaşındaki kızı başka şehire yollarsan peşine düşmezsen her türlu eşek kadar adamlar kandırır kapatması yapar. Sonrada çıkıp ekrana yavrum diye agliyosunuz dedi
Tek yaşayan Kızın birinin kapatması olmuştur dedi sizce?
Cevapla