2005-2007 yıllarını cok ozluyorum o dönemi nasıl unuturum?

Çok mutlu olduğum yıllardı varolduğumu hissediyordum yaşmak istemiyorum artık çok mutsuzum

2005-2007 yıllarını cok ozluyorum o dönemi nasıl unuturum?
Cevapla