Namazını kılıp her türlü pisliği yapan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar biz geçen sene evimizi karşı komşumuza sattik onlar kiraciydı önceden. Üst komşu var bir kadın ağzından Allah düşmüyor ama her türlü fenalık dedikodu, yalan var bu kadında. Sürekli yukarıdan yasak olmasına rağmen bir şeyler çarpıyo sonra da inkar ediyo. Bigün evi satdığımız kişi videoya çekmiş toplantıda göstermiş bu kadın delirmiş. Siz kimsiniz de cekiyonuz filan tarzı. Damatını doldurmuş gelmiş apartmana insanlara kafa tutuyo. Evi satdığımız kişi haftanın 5 günü dışarıda karısı evde oluyor. Bu damat gitmiş aramış onu sonra o da bayagi sinirlenmiş tabii adam taa balıkesirden izmire geri döndü. Bunlar başka bir komşu ile de kavga etmişler karakola gitmişler evi satdığımız kişi gelince aramış damadı adam gelmiycekmiş. Sen erkek misin gibi şeyler söylenmiş hâlâ gelmemiş. Yani bir pislik kadın yüzünden neler oldu. Bundan bir kaç gün önce de mesaj atmış anneme "Sen benim evimde huzur bırakmadın sen de huzur bulmayasın" diye sırf evi onlara satdığımız için ki apartmanla hiç bir sorunları olmayan insanlar onlar. O pislik olan ise tüm apartmanla sorunlu. Sonra babam bunun kocasını aramış karına söyle biraz kendine mukayyet olsun diye. Apartman toplantısı olunca da sormuşlar adama senin karın niye eski komşumuzu aradı diye. Adam da "Aa haberim yok" demiş. Komik değil mi? Bunlar ailecek böyle karı koca kızları damarları Siz ne düşünüyorsunuz? Sırf kıldığı namazlarla cennete girerler mi? Bu insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Namazını kılıp her türlü pisliği yapan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla