İllaki vardır diye düşünüyorum. "Tanrı bu evreni sadece insanlar için yaratmış olsaydı, israf etmiş olurdu " diye bir söz var adını bilmediğim bir bilimadamının.
İllaki vardır diye düşünüyorum. Ama mesafeler çok uçsuz bucaksız olduğundan dolayı bunu bilemiyoruz. Daha güneş sisteminin dışına yeni çıkabildik Voyager ile.
Ben de çok araştırdım, belgeselleri izledim diğer şeyler bir nebze de olsa anlaşılabilir ama dediğim gibi ben son noktaya geldim, uzay neyin içinde veya üstünde, diyelim ki başka bir boyutun içinde veya üstünde o zaman da o boyut neyin içinde veya üstünde sorusu geliyor akla, yani bu noktaya vardıktan sonra düşünmeyi bıraktım çünkü kafayı sıyırma noktasına geldim. Cosmos belgeselini izlemeni tavsiye ederim.
Yaa bi kafeste yaşamayı hayal et. Yemek problem yatmak problem. her gün aynı şeyleri yiyorsun, Yerçekimi zaten yok. Öyle StarTrek filmindeki gibi değil yani hiçbişey.
Bu kadar derin uzay ve galaksi sadece geceye bir süs olacak degil... Yasam formlari muhakkak vardir. Beyinleri konusup dusunecek durumda olmasa da vardir bi yasam formu
Koskoca evrende , o kadar yıldız var ve hepsinin kendi güneş sistemi var , peki bu kocaman evrende eğer başka yerde yaşam varsa? Acaba burada ölenler başka dünyaya mi gidiyor
Milattan Önce 10.832 yılında gökyüzündeki yıldızların dizilimi ile bugünün kıyaslamasını. Aradaki farkı ve bir sonraki kesişimin ne zaman olacağını. Bulabilir misin?
Eğer hesaplarım doğru ise kırılma noktasındayız bu sene, tam bir prezesyon hareketinin yarısındayız. Dünya en ufak sapmada sular altında kalacaktır, bakalım inşallah görürüz o günleri
Çok fazla şeyi. Ama en çok kara deliklerin içine girince ne olduğunu. Onun dışında evrenin sürekli genişleme durumunu, sonunun bu sebeple gelebilecek olmasını, başlangıcının nasıl olduğunu, çoklu evren teorisi, evrendeki başka yaşamların olup olmadığı falan
Bende çok fazla şeyi merak ediyorum. Mesela başka bir dünya var mı? Varsa orada insan var mı veya oradaki insanlar nasıl birileri ve kara delik meselesini bende çok merak ediyorum yok oluyor ve sonsuz bir yokluğa gidiyor diyorlar ama öyle olduğunu düşünmüyorum kara delikte başka bir şeyler olduğunu düşünüyorum ve merak ediyorum.
Bence insan olmasa da başka varlıklar var ama yakınımızdaki gezegenlerde yaşam yok diye biliyoruz şimdilik belki başka galaksilerde vardır ki yalnız olma düşüncesi de çok korkunç bence koskoca evrende sadece biz mi olacağız. Kara deliklerde de çoğu şeyin cevabı var bence mesela yokluğa gidiyorsak ölmüş mu oluyoruz e ölmüyorsak ölümsüz mu olacağız direkt yok nasıl olabiliriz ki o zaman övür dünyaya olan inancımız yalanlanmış olur dini düşünürsek cok merak ediyorum olduğunu hepsini keşke öğrenebilsek ama bizim sevgimizde daha o kadar ileri gidemeyiz bence bizden sonraki nesillere kaldı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet merak ederim. Bir ara aşırı merak salmıştım. Ama aradığım yıldızın gök yüzünde olmadığını anladıktan sonra bıraktım.
Aga be, bende bir ara aşırı merak salladım araştırmalar yaptım. Sence başka bir dünya var mıdır bizim dünyamızın olduğu gibi?
İllaki vardır diye düşünüyorum. "Tanrı bu evreni sadece insanlar için yaratmış olsaydı, israf etmiş olurdu " diye bir söz var adını bilmediğim bir bilimadamının.
Bilmiyorum ama merak ediyorum
İllaki vardır diye düşünüyorum. Ama mesafeler çok uçsuz bucaksız olduğundan dolayı bunu bilemiyoruz. Daha güneş sisteminin dışına yeni çıkabildik Voyager ile.
Öyle
Sabaha kadar uzay, uzaylı düşünüp sabah kalkıp işe gidersin. Önce kendi küçük dünyamızı bir söndürelim hele. Selametle..
Evet devamlı araştırıyorum, ilgili yazıları okuyorum belgeselleri izliyorum.
Belgesel izlemedim ama uzayla ilgili araştırmalar yaptım ve filmlerini falan da izledim
Filmler abartıdır , önce ışık hızını öğrenmelisin ışık yılını öğrenmelisin gök ada terimlerini galaksileri öğrenmelisin.
Haklısın.
Kuvarts nedir kara delik nedir duydun mu? Evrenin yapısını inceledin mi?
Kara deliği duydum
Sonrası da araştırılıyor sonrasında ak delik ya da başka bir evren var mı
Evet, benim en çok merak ettiğim şey, uzay dediğimiz şey neyin içinde veya üstünde
Demi ya
Ben de çok araştırdım, belgeselleri izledim diğer şeyler bir nebze de olsa anlaşılabilir ama dediğim gibi ben son noktaya geldim, uzay neyin içinde veya üstünde, diyelim ki başka bir boyutun içinde veya üstünde o zaman da o boyut neyin içinde veya üstünde sorusu geliyor akla, yani bu noktaya vardıktan sonra düşünmeyi bıraktım çünkü kafayı sıyırma noktasına geldim. Cosmos belgeselini izlemeni tavsiye ederim.
Soru "bebek bakımı" konu başlığında olduğuna göre, Uzay adında bir bebeğin var 🤣
Yok daha neler.. bebek bakımı değilde gündem yapmıştım ama KS bebek bakımı yapmış.
Merak ediyorumda bunun çıkışı yok bir yere varamıyorsun
Evet bir yere varamıyoruz ama en azından araştırma yapmakla bir şeyler öğreniyoruz
Yani evet araştırmak öğrenmek güzell
Evet
😊😊
Ahh hem merak ediyorum, hem de orada olmaktan korkuyorum.
Neden korkuyorsun abi?
Yaa bi kafeste yaşamayı hayal et. Yemek problem yatmak problem. her gün aynı şeyleri yiyorsun, Yerçekimi zaten yok. Öyle StarTrek filmindeki gibi değil yani hiçbişey.
Orası öyle tabi
Düşünsene bizim güneş sistemimiz dışında şuana kadar hayat bulunmadı. Koca uzayda yalnızız.
Ya yalnız değilsek?
Valla sonuçta onları da Allah yarattı ve bildiğim kadarıyla karşılaşmayacağız.
Haklısın
Ben merak ederim ve 3 teleskobum var. Daha iyisini motorlu almayi dusunuyorum da xok para
En çok neyi merak ediyorsun?
Ote gezegenlerde olan yasami
Başka bir dünya var mı ya da varsa orada yaşam var mı bunları mı merak ediyorsun
Baska dunya var ve orada yasam da var. Bu kadar gezegen ve sonsuz uzay sadece insanogluna gece sùsù olsun diye verilmedi.
Böyle mi düşünüyorsun
Evet
Sana bunu düşündüren ne
Bu kadar derin uzay ve galaksi sadece geceye bir süs olacak degil... Yasam formlari muhakkak vardir. Beyinleri konusup dusunecek durumda olmasa da vardir bi yasam formu
Yaniii
Yeni bir dünyanın keşfi olur mu diye merak ediyorum.
En çok kara deliği merak ediyorum
uzaydaki gizemli karadelikler ;)
Bende çok merak ediyorum
hepimiz ölüceeeez :D
En sevdiğim konulardır.
En çok neyi merak ediyorsun?
Uzayla ilgili her şey dikkatimi çeker.
En çok kara delikler 🕳️
Sen nasılsın bu konuda merak var mı
Ben merak ederim hep daha derinleri...
Sence başka bir dünya var mıdır bizim dünyamızın olduğu gibi?
Olabilir büyük ihtimal var yani koskaca kainat yani
Bilmiyorum, ama gerçekten merak ediyorum gezegenlerden ve bizim dünyamızdan başka neler vardır acaba diye
Keşke bilebilseydik...
Keşke..
Belki bir gün...
Ama öğrensekte ne değişecek sadece merakımiz gider
Evet sadece merakımız gider
Yesss
Ben takip ederim severim
Teleskopum da var C90 Celestron minimak bazen fotograf video çekerim
Selena gibi mi
Hemde çok
En çok neyi merak ediyorsun?
Şunu koca evrende yalnız olmamız mümkün değil ama neredeler?
Yanii
Yanisi yok bu soruyu bilim adamları bile yıllardır soruyor
Sen araştırıyormusun ama ciddi anlamda?
3 aşağı 5 yukarı
Anlamadım?
3 aşağı 5 yukarı merak ediyorum yani
He anladım, en çok neyi merak ediyorsun?
Koskoca evrende , o kadar yıldız var ve hepsinin kendi güneş sistemi var , peki bu kocaman evrende eğer başka yerde yaşam varsa? Acaba burada ölenler başka dünyaya mi gidiyor
Veya bu dünya bir simülasyon mu
Bende bunu çok merak ediyorum biliyor musun bizden başka yani bu dünyadan başka dünya var mı yaşam var mı çok merak ediyorum
Keşke i sekai mantığı gerçek olsa
O ne
Şimdi burada öldün diyelim ruhun başka dünyada başka bedende doğuyor ama o dünya fantastik dünya sıhir flan var i sekai mantığı bu
Anladımm
Öyle birsey işte
Fazlasıyla
En çok neyi merak ediyorsun?
Milattan Önce 10.832 yılında gökyüzündeki yıldızların dizilimi ile bugünün kıyaslamasını. Aradaki farkı ve bir sonraki kesişimin ne zaman olacağını. Bulabilir misin?
Merak ettiğin şey çok farklı ama çok merak edici bir şey
Eğer hesaplarım doğru ise kırılma noktasındayız bu sene, tam bir prezesyon hareketinin yarısındayız. Dünya en ufak sapmada sular altında kalacaktır, bakalım inşallah görürüz o günleri
varr
Sence başka bir dünya var mıdır bizim dünyamızın olduğu gibi?
var olduğuna inanmak istiyorum
Çok araştırma yaptım ama bulamadım
elimizde öyle bir gezegenin var olduğu bilgisi yok çünkü
Keşke olsa
olmaması daha iyidir belki
Bilmiyorum
Ben ben ben
En çok neyi merak ediyorsun?
Çok fazla şeyi. Ama en çok kara deliklerin içine girince ne olduğunu. Onun dışında evrenin sürekli genişleme durumunu, sonunun bu sebeple gelebilecek olmasını, başlangıcının nasıl olduğunu, çoklu evren teorisi, evrendeki başka yaşamların olup olmadığı falan
Sen neyi merak ediyorsunn
Bende çok fazla şeyi merak ediyorum. Mesela başka bir dünya var mı? Varsa orada insan var mı veya oradaki insanlar nasıl birileri ve kara delik meselesini bende çok merak ediyorum yok oluyor ve sonsuz bir yokluğa gidiyor diyorlar ama öyle olduğunu düşünmüyorum kara delikte başka bir şeyler olduğunu düşünüyorum ve merak ediyorum.
Bence insan olmasa da başka varlıklar var ama yakınımızdaki gezegenlerde yaşam yok diye biliyoruz şimdilik belki başka galaksilerde vardır ki yalnız olma düşüncesi de çok korkunç bence koskoca evrende sadece biz mi olacağız. Kara deliklerde de çoğu şeyin cevabı var bence mesela yokluğa gidiyorsak ölmüş mu oluyoruz e ölmüyorsak ölümsüz mu olacağız direkt yok nasıl olabiliriz ki o zaman övür dünyaya olan inancımız yalanlanmış olur dini düşünürsek cok merak ediyorum olduğunu hepsini keşke öğrenebilsek ama bizim sevgimizde daha o kadar ileri gidemeyiz bence bizden sonraki nesillere kaldı
Dediklerinde çok haklısın