Aile & Toplum Kızlar kocanizin ailesi ile aynı evde yaşar mısınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Malum ekonomik durumlar sıkıntı kıtalarda yüksek... Güncellemeler1 yıl Kiralarda yüksek Kızlar kocanizin ailesi ile aynı evde yaşar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
elifbrn Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Sevgilimin durumu iyi en azından ama onun olmasa benim var yani asla aynı evde yaşamam 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Benim sevgilimde yok evimde yok 😄 Yorumla
ebibah Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Hayır yazamam hepsini zehirleeim evime dahi gelemezler 😄😄 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Kiralar yüksek maasdan geriye bişey kalmiyo ki. Yorumla ebibah 1 yıl Aç kalırım genede minnet etmem kımseye Yorumla Soran 1 yıl Benimde kira vermek zoruma gidiyor Yorumla
berilmutsuzolanhanii Takip Et Guru Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Asla yaşamam 0 18 Yorumla Soran 1 yıl Niye kız calistigimiz para hepsi bize kalır işte 😄 Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Kimse de yaşamaz bu arada. Hiçbir kızın babası da bu şartlarda kızı vermez ayrıca kirada kalamayacak kadar maddi durumu yoksa bir insanın evlenmesin Yorumla Soran 1 yıl Asgari ücretle geciniyorsa Yorumla Soran 1 yıl Mecburen aileyle yaşamak zorunda kalıyor insan Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Artık kimse asgari ücret alan biriyle evlenmek istemiyor en az isteyen kadın kapıyı 50 binden açar. Milattan önce 1500de yaşamıyoruz bir insan nasıl kayınvalidesi kayınbabasıyla aynı evde yaşasın sen kız olsan sen de yaşamazsın Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Evlenmemeli o zaman yeterli şartları yoksa Yorumla Soran 1 yıl Seviyorsam yaşarım ya, sevdiğim mağdur olmasın. Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Peri masalında değiliz ayrıca özel bir alan lazım kocayla karıya bir evde 2 yuva olmaz. Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Öyle birini bulabiliyorsan şanslısın Yorumla Soran 1 yıl Valla ben ev sahiplerine para yediremem o parayı eşime harcarim gezdiririm Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl 17 binin neresini eşine harcayacaksın eşine harcaman gereken en temel şey zaten ev tutmak ayrıca asgari ücretle evlenmeyin Yorumla Soran 1 yıl Sanane evlenicez biz Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Evin yoksa ev tutman lazım kardeşim evlenmek için Yorumla Soran 1 yıl Sende zengin ara bulursan tabi Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Tamam öyle birini bulduysan evlen büyük başarı kızın babasını ikna etmen Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl Ne zengini ya ev tutan zengin mi oluyor Yorumla Soran 1 yıl Evet Yorumla berilmutsuzolanhanii 1 yıl O zaman siz çok fakirsiniz ev tutmak da zenginlik olamaz Yorumla
İlhann06 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 96% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Zor artık 0 6 Yorumla Soran 1 yıl Keşke zor olmasa be kral her ay 15.000 bayılmak koyar insana Yorumla İlhann06 1 yıl Zor ama yapacak bişey yok. Yorumla Soran 1 yıl Ben gördüm erkeğin ailesiyle yaşayan kızlar ya kalan kalıyor. Yorumla İlhann06 1 yıl Hiç kimse kalmıyor demedim. Zor dedim. O kalanlar için her şey güllük gülistanlık değil Yorumla Soran 1 yıl Napacan elde imkan olmayınca mecbur Yorumla İlhann06 1 yıl O zaman kalacaksınız. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevgilimin durumu iyi en azından ama onun olmasa benim var yani asla aynı evde yaşamam
Benim sevgilimde yok evimde yok 😄
Hayır yazamam hepsini zehirleeim evime dahi gelemezler 😄😄
Kiralar yüksek maasdan geriye bişey kalmiyo ki.
Aç kalırım genede minnet etmem kımseye
Benimde kira vermek zoruma gidiyor
Asla yaşamam
Niye kız calistigimiz para hepsi bize kalır işte 😄
Kimse de yaşamaz bu arada. Hiçbir kızın babası da bu şartlarda kızı vermez ayrıca kirada kalamayacak kadar maddi durumu yoksa bir insanın evlenmesin
Asgari ücretle geciniyorsa
Mecburen aileyle yaşamak zorunda kalıyor insan
Artık kimse asgari ücret alan biriyle evlenmek istemiyor en az isteyen kadın kapıyı 50 binden açar. Milattan önce 1500de yaşamıyoruz bir insan nasıl kayınvalidesi kayınbabasıyla aynı evde yaşasın sen kız olsan sen de yaşamazsın
Evlenmemeli o zaman yeterli şartları yoksa
Seviyorsam yaşarım ya, sevdiğim mağdur olmasın.
Peri masalında değiliz ayrıca özel bir alan lazım kocayla karıya bir evde 2 yuva olmaz.
Öyle birini bulabiliyorsan şanslısın
Valla ben ev sahiplerine para yediremem o parayı eşime harcarim gezdiririm
17 binin neresini eşine harcayacaksın eşine harcaman gereken en temel şey zaten ev tutmak ayrıca asgari ücretle evlenmeyin
Sanane evlenicez biz
Evin yoksa ev tutman lazım kardeşim evlenmek için
Sende zengin ara bulursan tabi
Tamam öyle birini bulduysan evlen büyük başarı kızın babasını ikna etmen
Ne zengini ya ev tutan zengin mi oluyor
Evet
O zaman siz çok fakirsiniz ev tutmak da zenginlik olamaz
Zor artık
Keşke zor olmasa be kral her ay 15.000 bayılmak koyar insana
Zor ama yapacak bişey yok.
Ben gördüm erkeğin ailesiyle yaşayan kızlar ya kalan kalıyor.
Hiç kimse kalmıyor demedim. Zor dedim. O kalanlar için her şey güllük gülistanlık değil
Napacan elde imkan olmayınca mecbur
O zaman kalacaksınız.